היחסים בין אורטל עמר לבן אל תבורי ממשיכים להיות טובים ולרגל חגיגות יום ההולדת שנתיים של תו פרינס, התאחדו ההורים הפרודים לסשן תמונות משפחתיות מתוקות וברכות מרגשות. עוד לא הספקנו לעכל שכבר עברה לה שנה, כי זה נראה כמו אתמול שהשניים חגגו לבנם המשותף יום הולדת בגן הילדים, עוד לפני שנגיף הקורונה פרץ במפתיע לעולמנו, אבל מאז עברו כזכור השניים המון עליות ומורדות בקשר, סכסוכים מתוקשרים ומכוערים והליכים משפטיים שניהלו על תשלום מזונות וחזקת הילד המשותף. בחודש האחרון התפייסו והתקרבו אחד לשנייה.

"הוא צריך להיות חכם יותר": התגובה המפתיעה של שימי תבורי לסולחה של בן אל ואורטל- לחצו כאן

יש מזוזה: בן אל תבורי עבר לביתו החדש. קבלו הצצה- לחצו כאן

בן אל תבורי העלה את התמונות המקסימות שאין בהם אף זכר לסכסוך המכוער בין השניים והקדיש לבנו את הדברים הבאים: "לפני כשנתיים בדיוק נולדת המלאך הקטן שלנו, אי אפשר להסביר כמה אלוהים בירך אותנו כשבאת! עם כל העליות והירידות של שני הורים משוגעים וצעירים שרק התחילו את דרכם, אתה זה שלימדת אותנו איך לחיות ואיך לראות את החיים אחרת. לא יכול לשכוח את היום הראשון שהגעת לעולם אפרוח קטן יפה, תמים ורגוע אין דרך לתאר באיזו שלווה נולדת ולאיזו שלווה הכנסת אותנו כשבאת. יום יבוא ואנחנו נשב על קפה במרפסת ואתה תעטוף אותי בחיבוק חזק של גבר גבר ואני לא אוכל להאמין בכלל שהיית כל כך קטן בידיים שלי. מאז שנולדת ועד היום קיבלת חינוך מדהים כל כך פחדתי שהפרידה הזאת תעשה לך רע, תמרמר אותך. אבל לשמחתי זכיתי! וגם אתה זכית באמא מדהימה. אמא שדואגת לך כל הזמן וחושבת עליך בלי סוף! אמא שהפכה אותך לגבר מושלם! גבר לחיים. מקווה שתלמד מהטעויות שלי ושל אמא, מקווה שתמיד תראה טוב ותדע להתרחק מהרע. שתהיה לי בריא ובעזרת ה׳ תמיד נדע איך ליישר את ההדורים ביני לבין אמך ושנדע להמשיך להיות חברים טובים ולגדל אותך בנחת"

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')

גם האמא העלתה פוסט מרגש וכתבה "בוקר יום הולדת לקטן שלנו, אם יש הורים גרושים פרודים בקהל, הפוסט הזה מוקדש לכם. לקח לנו לא מעט זמן אבל השנה אני ובן אל הענקנו לתו מתנה מיוחדת כזו שלא קונים בחנות, שלא שווה כסף אבל שווה הון, קנינו את החברות שלנו מחדש. זה לא היה פשוט והתהליך כאב אבל הסוף שלנו טוב. הלוואי שהפוסט הזה ייתן השראה להורים שנמצאים על סף שגעון שעסוקים בנקמה וכעס בדיוק כמו שאנחנו היינו פעם. החיים יפים יותר ונעימים יותר בשולם".

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')