בעידן הקורונה שתקציבי הפרסום קוצצו ביותר מחצי, קמפיינים חדשים נדחו או בוטלו ועולם התרבות נמצא בסגר כבר חודשים רבים, יש מי שמצליח למצוא דרך להתפרנס ובכבוד. רגע אחרי שצעד על מסלול תצוגת אופנה ייחודי יחד עם משפחתו, ללא קהל צופים, הזמר והיוצר רמי קליינשטיין ממשיך לעבוד במרץ וקוטף קמפיין נחשק. קליינשטיין נבחר לשמש פרזנטור לאפליקצייה של רשת תחנות "דלק" וחנויות "מנטה".

עבור הצילומים שנערכו בתחנת הדלק בשדה התעופה בן גוריון, נאלץ הזמר להיפטר מהקרחת המפורסמת שלו, ולחבוש פאה על מנת לגלם את הקופאית בחנות בתחנה. אחרי שמדד מספר פאות בגוונים ואורכים שונים, לבסוף נבחרה הפאה הג'ינג'ית שהכי הלמה את פניו של הזמר ובמקרה או שלא, גם זהה בצבעה לשיערה של אשתו של רמי, אלכס קליינשטיין. תודו שפתאום יש כאן קצת דימיון.

המסע המפרך של רמי קליינשטיין בדרך למפגש עם ליונל ריצ'י- לחצו כאן

בלוק המוכר. רמי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)
בלוק המוכר. רמי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)

בזמן שרמי הצטלם לפרסומת אלכס אשתו לקחה את כרטיס ה-vip של סמנכל דלק, נכנסה לחנות ופינקה את אנשי הצוות בקפה ומאפה וגם על הדרך רכשה מתנות לילדים.

הולם אותו. רמי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)
הולם אותו. רמי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)

רמי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)
רמי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)

במחווה לאקסית ריטה? רמי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)
במחווה לאקסית ריטה? רמי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)