הזמר המצליח, אייל גולן, ספג פגיעות קשות בשנה האחרונה בגזרת העסקים לאחר שנפרד ממנהלו ושותפו העסקי, בני פרץ ולאחר שמייצוגיו נסרין קדרי ואיתי לוי החליטו לעזוב את "ליאם הפקות" שבבעלותו ולצאת לדרך עצמאית. גולן הודיע היום (שלישי) על דרכו העסקית החדשה, הקמת חברת נדל"ן חדשה בשותפות עם יזמי הנדל"ן, מוטי אברג'יל הבעלים של "קבוצת יעדים", רן רחמני הבעלים של "קבוצת רחמני" ואיש העסקים ניסן יחזקאל.

עם השותף הקודם. בני פרץ, אייל גולן (צילום: אלוני מור)
עם השותף הקודם. בני פרץ, אייל גולן (צילום: אלוני מור)

למי שמעוניין לקנות דירה חדשה, החברה המשותפת תקרא "G.R.Y קבוצת גולן.רחמני.יעדים" ותעסוק באיתור קרקעות, השבחתן וייזום פרויקטים בתחום המגורים והמסחר. גולן לא חיכה לפרסומים וכבר ביצע את העסקה הראשונה בחברה המשותפת כשרכש קרקע של כ-10 דונם בראשון לציון בהיקף של כעשרה מיליון שקלים. 

השלים את המלאכה: הקעקוע החדש של אייל גולן - לחצו כאן. 

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

אייל גולן מסר: "כחלק מהתפתחות עסקי בתחום הנדל"ן לצד ההזדמנויות העסקיות כיום בענף, החלטתי לחבור למוטי אברג'יל הבעלים של "קבוצת יעדים", רן רחמני הבעלים של "קבוצת רחמני" ואיש העסקים ניסן יחזקאל, בעלי ניסיון רב וותק בתחום ייזום והשקעות בנדל"ן. החברה המשותפת תעסוק ביזמות נדל"ן ואיתור הזדמנויות עסקיות. אני מאמין שלנוכח ההשקעות בעולם הנדל"ן, לצד ניסיונם הרב של שותפי בתחום, נצליח לייצר ערך רב למשקיעים".

פרסום ראשון: "איבדה לגמרי שליטה": כל האמת על העזיבה של נסרין את אייל גולן - לחצו כאן. 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)