האם ערד ניר, הכתב לענייני חוץ של חדשות 12, העיר לאדם ולכלבו שעמדו מחוץ לגינת הכלבים בתל אביב ואף קילל? לטענת בעליו של הכלב, ניר אמר לו לכאורה: “נשבר לי הזין מאנשים כמוך, אתה ועם ישראל זה זבל". בעל הכלב המופתע השיב, לדבריו: “חשבתי שאתה נחמד, אבל אתה מתנשא גם בחדשות וגם במציאות".
ניר, פה קבור הכלב. גרסתך?
“ישבתי בתוך גינת הכלבים עם שני הכלבים שלי. רועה בלגי ופינצ׳ר. בעל הפודל שחרר את הכלב שלו בדשא מחוץ לגינת הכלבים. הרועה הבלגי נבח מעבר לגדר והתלהב. בשלב מסוים קשר בעל הפודל את כלבו והתקרב לשער גינת הכלבים. אמרתי לו שימתין כדי שאפנה לו את הגינה. הוא אמר שאין צורך כי הוא לא מתכוון להיכנס. הוא המשיך לעמוד בכניסה והכלב שלי המשיך לנבוח. ביקשתי ממנו שאם אין לו כוונה להיכנס, שיזוז משם, כי הכלב מתחרפן. הוא התעקש להישאר. קשרתי את הכלבים שלי כדי לצאת מהגינה ואמרתי לכלב שחשבתי שאנשים מבינים יותר. הבחור שאל למה התכוונתי, אמרתי לו שלכלב אני לא יכול להסביר, ולו חשבתי שכן. אכן שמעתי אותו אומר ‘חשבתי שאתה נחמד יותר'. וזהו. כל השאר לא היה ולא נברא. פרי דמיון פרוע. זו שפה שאינה שגורה בפי".

ערד ניר (צילום: משה שי, פלאש 90)
ערד ניר (צילום: משה שי, פלאש 90)

>דקה אחרי שהשיקה את חנות האונליין שלה, אושיית האופנה טובל'ה שברה את היד.

טובל'ה חסין (צילום: אינסטגרם)
טובל'ה חסין (צילום: אינסטגרם)

>העיתונאית טלי ליפקין שחק, מבקרת הטלוויזיה אריאנה מלמד וכתב הפלילים ארצי חלפון נפגשים פעם בשבוע עם עוד כמה חברים בקורס ללימוד ערבית של ארגון העיתונאים.
מלמד, תהיה בקרוב ביקורת על שידורי הטלוויזיה באמירויות?
“ראשית, טלי היא חברה שלי, ואני מכירה בקורס את משה מורד, אבל האחרים אינם חברים שלי. שנית, אני שמחה שהתחלתי ללמוד ערבית סוף־סוף בצורה מסודרת. חוץ מזה הכל נכון, ואחרי שיעור אחד בלבד אני יכולה לנסח רק זאת: ‘נעם, יא חביבתי. אנא ביתעלם אל־לוע'ה אל־ערבייה'".

> טיפוליים אסתטיים הפכו בשנים האחרונות לנחוצים במיוחד בביצה המקומית ומסיבות בוטוקס כבר לא שמורות לעקרות הבית האמיתיות מבוורלי הילס. השבוע נכנסה גליה תורן מנחת טלוויזיה בנושא יופי לרשת המרפאות עור ואסתטיקה של דר אלמן מוניקה בתל אביב במידטאון ויצאה מתוחה מתמיד לאחר שעברה טיפול האיטלקי החדשני prx פילינג ללא קילוף.

גליה תורן, ד''ר אלמן מוניקה (צילום: יח''צ)
גליה תורן, ד''ר אלמן מוניקה (צילום: יח''צ)