יהודית באומן ושימי תבורי ציינו חמש שנות נישואים, ובצנעה, שלא כדרכם. בעוד תבורי רצה להפתיע את יהודית בטיפול מפנק, היא העדיפה להישאר בבית ולטפל בבתה קארין.

שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: מור זכריה)
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: מור זכריה)

>אשתו של סלב ידוע מנהלת מערכת יחסים מקבילה עם מישהו שהתאמן איתה במכון הכושר בימים של טרום הקורונה. עכשיו הם ממשיכים באימונים אישיים צמודים בדירתו.

‎>קארן דונסקי, מי שמכונה האמא של כל הדוגמניות, השתתפה בצילומי הקמפיין של ד"ר אודי בר, עם דרישות בידוד מיוחדות לרגל מצב התחלואה. דונסקי, שמבוהלת פחד מוות מהקורונה, הסכימה לעשות את הקמפיין בתנאי שיהיה לה חדר איפור סטרילי שהוא רק שלה. החברות מספרות כי דונסקי מבלה את רוב זמנה בביתה וכבר דחתה פעמיים, מאותה הסיבה, הצעות טיסה לקמפיינים בחו"ל בווינה האדומה.
דונסקי, איזה חיסון תעדיפי, הרוסי או מודרנה?
"מאחר שיש מאחוריי רקע רפואי, אני לא אהיה נסיינית של אף אחת מההצעות. שורה תחתונה, הכל פוליטיקה והרבה כסף. ועדת הלסינקי רק אחרי שבע שנות ניסיון לרוב מאשרת חיסון. מי שנותן מבטחו יתחסן לו, סה טו. אני מקווה שביבי ומשפחתו יתחסנו בשידור חי ולא בחיסון פלצבו כמובן".

קארן דונסקי (צילום: שוקה כהן)
קארן דונסקי (צילום: שוקה כהן)

>כתב אישום נוסף נגד אורן קובי ונגד חברות שבבעלותו. הפעם מדובר באישומים הכוללים עבירות סחיטה באיומים, תקיפה, הונאה, מרמה, עבירות מס והלבנת הון. הפרקליטות מבקשת לעצור את קובי עד לתום המשפט בנימוק: "מסוכנותו הכלכלית מתעצמת נוכח העובדה שהמשיב ביצע את העבירות בעודו תחת חקירה פלילית בשל עבירות מרמה וגניבה על סך 27 מיליון שקל והמשיך לבצען לאחר הגשת כתב האישום". 
בין השאר איים קובי, לפי כתב האישום, על עדת המדינה בפרשה שלו - שהייתה רשומה כבעליהן של חמש חברות שלו מבלי שתעשה בהן דבר - כי יפיץ סרטון אינטימי שלה, ושלח לה בין השאר את ההודעות הבאות: "מחר אם אין צ'קים חדשים של... אני אקפל אותך לקופסה"; "אם את משחקת עם הססמאות; מחר בבוקר אין עובדים; מחזיר אותך לבית קברות"; "אני שם אותך ואת אמא שלך בסגולה ליד אבא שלך ביום ראשון; חכי תראי מי זה אורן קובי הפעם... אני אראה של מי החברה הזו בפעם האחרונה"; "ושוב תביני, קשה לך להפנים שהקמתי את העסק ושמתי על שמך; נגיע גם לבית קברות; הכל הולך".
שלום לסימה דן, אמו של היזם.
"שלום, מי זו?".
רציתי לדעת מה שלום אורן.
"בסדר. מי זו?".
ליאורה מ"מעריב". בפרשת ענבל אור האמא עמדה לצדה לאורך כל הדרך. כאן זה דומה? מה את אומרת בכלל על ההסתבכות של הבן שלך?
"אני ממש, אבל ממש, לא מתכוונת לדבר איתך. ביי חמודה".