השחקן אביב אלוש שהפך לאבא לארבעה ילדים בליל יום שני שעבר, כשאשתו נופר נקראה לחדר היולדות, חגג היום (שלישי) את הברית של העולל במתכונת מצומצמת בהתאם לימי הקורונה. התינוק הקטן הצטרף לאחיו הגדולים: ליה, אריאל והילל. אלוש שגילה לעוקביו כי לא נכח בבריתות של בניו הגדולים עקב צילומים מעבר לים, זכה להיות הסנדק של בנו הרביעי וגילה את שמו. תכירו את ניר דוד. 

השחקן האהוב שיתף בתמונה עם בנו וכתב: "ברוך השם אחרי שאת שתי הבריתות של הגדולים שלי פיספסתי בעקבות צילומים בצד השני של העולם (כל אחד סיפור בפני עצמו) זכינו היום להכניס את הבן הקטן שלנו - "ניר דוד", שיהיה בריא, בבריתו של אברהם אבינו ובנוסף גם זכיתי להיות הסנדק שלו".

אביב אלוש (צילום: שוקה כהן)
אביב אלוש (צילום: שוקה כהן)

"כידוע הברכות של הסנדק מתקבלות ביום הזה, אז אני מנצל את ההזדמנות לברך את כולנו בבריאות ובריפוי הלב, באהבת חינם ושמחה, בהתבוננות אמיתית בָּעִיקָר ולא בָּתָפֵל ושנתחיל ללמד את עצמנו ואת הדור שגדל פה לחפש ולעבוד (גם אם זה קשה) בלראות את הטוב והטהור בכל דבר ובכל אדם! שנצליח להתחבר למהות שלנו ולהיות מי שאנחנו באמת ולא מי ומה שאחרים חושבים שאנחנו צריכים או אמורים להיות. שנדע רק בשורות טובות ויםםםםם של - אהבה".