המעושרת ניקול ראידמן שנאלצה לעצור את קריירת השירה שלה בעקבות נגיף הקורונה, בילתה מספר שבועות עם ילדיה בפריז, כדי לחמוק מהסגר בישראל. עם חזרתה לארץ נכנסה ראידמן לאולפן ההקלטות והשבוע יצאה עם חידוש לשיר "תמלי מעאכ" של הזמר המצרי עומר דיאב שזכה בעבר לגרסה בעברית של אורנה ומשה דץ

בראיון לאסי הג'וקר בתכנית "בריזה" ברדיו צפון 104.5FM סיפרה ראידמן על ביטול ההופעות, הפגיעה בעסקים וההשפעה של משבר הקורונה על קריירת השירה שלה. "באה הקורונה והיה לה תכניות משל עצמה וכל הטור שהיה אמור להיות בקיץ האחרון בוטל. אני כבר לא אומרת נדחה כי אין לנו תאריכים", אמרה ראידמן.

מה את אומרת אין תקווה?
"בוא נתחסן קודם, בוא נראה שלא מגיע אלינו קוביד-20 עם איזה מוטציה נחמדה. נקווה בעזרת השם שהקיץ יפתחו פה שערי שמים ונמשיך בעשייה שלנו ונחזור להופיע. אני לא רוצה לפתוח פה לשטן. אני מסתכלת בטווחים מאוד קצרים שזה משהו שלא אופייני לי. אני עובדת בדרך כלל עם לוחות זמנים, שאני יודעת כבר עוד שנה מה אני עושה. היום אי אפשר לדעת שום דבר".

אני שומע אותך ואומר 'בואנה זאת הייתה זמרת כל חייה'. איפה העסקים?
"כל העסקים שלי ברובם בנויים על התקהלות. יש לי חברת פרסום וחברת הפקות. אנחנו עושים פרויקטים גדולים מאוד. לצערי הרב חצי מהחברה שלי נמצאים בחל"ת ואין אופק. מנסים לעשות דברים אחרים". 

בחרת שיר שנחשב לקלאסיקה גדולה מאוד בזמר הערבי. 
"השיר הזה ואני מחוברים 20 שנה. אני פעם ראשונה בחיי שעליתי על במה היה בתיכון, בכיתה י"ב. אז עשיתי את הגרסה של אורנה ומשה דץ "אתה בליבי". הייתה לי המחשבה להוציא שיר ראשון בערבית כמחווה ולהושיט יד לשלום כי למוזיקה אין דת, אין גזע. מוזיקה מחברת לבבות".

ניקול ראידמן (צילום: Usacheva Ksenia)
ניקול ראידמן (צילום: Usacheva Ksenia)

בשנה האחרונה למרות הקורונה הוצאת לא מעט שירים. את מצליחה לזהות מי קהל היעד שלך?
"האמת שכולם. אני פונה לנישה שאין אותה בארץ. נישה של מוזיקת פופ קלאסית. אני גדלתי על להקת אבבה, אז הטעם המוזיקלי שלי, לפעמים כל מיני מבקרי מוזיקה יגידו שהוא קצת מיושן אבל אני חיה עם האמת שלי, עם האהבה שלי למוזיקה. אני באמת חושבת שזה מתאים לכל הקהלים".

שמענו על המופע הגדול והמושקע שתכננת בקיסריה. לאן את מכוונת? אם ירצו להזמין אותך לבר מצווה צנועה של 200 איש?
"אין לי בעיה גם היום להופיע בתחנת אוטובוס לחיילים. אני כבר במצב ייאוש שלא משנה איזה קהל תיתן לי אני אופיע באהבה גדולה, כי לשמח אנשים זה מצווה גדולה לאומן. במיוחד בשבילי שאני במסגרת של אומן מתחיל. היום כל פרויקט, כל הפקה שתקרה אני אשמח לקחת חלק. רק תשיג לי מוניטור ומיקרופון ואני באה".

ניקול ראידמן (צילום: אור גפן)
ניקול ראידמן (צילום: אור גפן)