זוכה "האח הגדול" ומשתתף נינג'ה ישראל ממשיך לכבוש יעדים בזירה הבינלאומית, ואחרי שהשתתף בקליפים של בריטני ספירס וג'ייסון דרולו בזמן שהתגורר בלוס אנג'לס, אסף גורן משתף פעולה עם הזמר הבינלאומי המצליח בוי ג'ורג' רק שהפעם לא רק כרקדן בקליפ אלא בדואט משותף עם הכוכב הגדול!

גורן שהה עד לאחרונה בארצות הברית בתקופת הקורונה לטובת השתתפות בריאלטי בינלאומי, אך ברגע האחרון הוא ביטל את מועמודתו כשהבין כי הצילומים ייערכו על מועדי החגים ראש השנה ויום כיפור.  גורן לא נח על שמריו ובשקט בשקט עבד על שיתוף פעולה עם סנסציית הפופ הבריטית בוי ג'ורג'.

החיים החדשים והמפתיעים של כוכב "האח הגדול" אסף גורן- לחצו כאן

הקשר נוצר כאשר יום אחר ג'ורג העלתה תמונה של גורן לאינסטגרם שלו ואף תייג אותו, ופנה אליו במייל עם בקשה לשיתוף פעולה. כשגורן ששלח את אלבומו הבינלאומי לבוי ג'ורג', הוא היה מרוצה והוא החליט לחבור לכוכב הישראלי לדואט משותף.גורן כתב יחד עם בוי ג'ורג' את השיר Rainbow In The Dark עם מסר לתקווה ואופטימיות ואפילו ישיר בעברית. תהליך העבודה המשותף בין השניים נעשה דרך הזום ול-TMI נודע כי הדואט המשותף הוא רק תחילת שיתופי פעולה של גורן עם כוכבים בינלאומיים נוספים. כשעולם התרבות ישוב לפעול כמו בעבר, צפוי גורן להשתתף במסע ההופעות העולמי של בוי ג'ורג'.

אסף גורן (צילום: אור גפן)
אסף גורן (צילום: אור גפן)

אסף גורן בקליפ של בריטני ספירס (צילום: יוטיוב)
אסף גורן בקליפ של בריטני ספירס (צילום: יוטיוב)