ציפורה אהרון חושפת את הרצון להיכנס לבית האח הגדול עבור סכום לא קטן (צילום מסך אינסטגרם)

כוכבת רשת חדשה גדלה לה באינסטגרם לאחר שדודו אהרון ראה כי טוב וממשיך לתפעל את הפינה הקבועה של אימו ציפורה אהרון שזכתה לכינוי "ציפי סטורי". מדי שבוע, משתף הזמר ברשתות החברתיות במופע מצחיק של אמא ציפורה שמעניקה לעוקבים של הזמר עצות משעשעות לחיים בתקופת הקורונה. 

אתמול עלתה ציפורה לפינה השנייה שלה ואמרה "טוב שיש את הפינה, קצת צחוקים וזה". כשברקע על המסך משודר הריאליטי "האח הגדול". ציפורה אמרה שהייתה רוצה להיכנס לבית המפורסם במדינה ושאלה "למה לא הכניסו אותי? הייתי מבשלת להם מרק, חילבה, אורז, שניצל", "אם אומרים לך מחר להיכנס לבית את נכנסת?" שאל הזמר, ואמו ציפורה ענתה בחיוב מבלי להסס.

חוזרת לכותרות: ציפורה אמו של דודו אהרון מכה שנית- לחצו כאן

ציפורה אהרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ציפורה אהרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אז לידיעת הפקת האח הגדול, אם עוד לא סיימתם את הליהוקים של כניסת הדיירים השנייה, ציפורה מוכנה להיכנס לבית המתועד, אבל בתמורה לסכום כסף צנוע, לא משהו שתיפלו מהרגליים. אז נחסוך לכם את כל שלבי המשא ומתן ונגיע ישר לעניין, כי ציפורה תסכים להיכנס לבית בתמורה למיליון שקלים, בלי קשר לכספי הזכייה של התוכנית בגמר הגדול. לגיטימי לא? כשאהרון שאל את אביו איך הוא היה מסתדר בלי אמו אם הייתה נכנסת לאח הגדול, השיב האב שלא היה נותן לה ללכת, כששאל את אמא ציפורה אם הייתה מוותרת על אביו, השיבה לו ציפורה מבלי למצמץ "כן שיילך".

עוד אמרה שמכל הדיירים בבית אם הייתה נכנסת לבית היא הכי הייתה מתחברת ואוהבת את זהבה בן, והוסיפה שכבר רוצים לחזור להופעות ולשמוח ולשמוע זמרים כמו אייל גולן משה פרץ,  ליאור נרקיס

דודו אהרון, ציפורה אהרון (צילום: ארן חן צלמים)
דודו אהרון, ציפורה אהרון (צילום: ארן חן צלמים)