דורון לב מודה לעומר אדם על התרומה הנדיבה (צילום פרטי)

עולם התרבות יחד עם כל המשק, ספג פגיעה קשה מאז פרוץ מגיפת הקורונה. אומנים רבים ואנשי צוות לא ראו כבר כמעט שנה את הבמות, לא פגשו מעריצים, ולא הצליחו להשתכר בכבוד, יש אף שהגיעו למצב כל כך מחפיר עד שמצאו עצמם ללא קורת גג ראויה. כך ארע לדורון לב, איש הסאונד של הזמר בועז שרעבי, שנפגע אנושות מהשבתת המשק והיות שלא הצליח לשלם שכר דירה, נאלץ לעזוב את ביתו לצד חובות שצבר, ולהתגורר בחודשים האחרונים באוהל .

הסיפור הנוגע ללב של לב הגיע גם לאוזניו של הזמר עומר אדם שנמצא בחודשים האחרונים בדובאי ולא נשאר אדיש למצבו של הנגן ותרם בנדיבות גדולה מכספו לנגן עבור תשלום לבית חדש בו יוכל להתגורר ועבור תשלום חובותיו שנצברו. "חג חנוכה השנה הוא חג חנוכת ביתי" כתב לב בפוסט מרגש שפרסם בפייסבוק "בית שהוא קורת הגג החדשה עבורי אחרי חודשים של שרב או מבול שהעברתי באוהל. מהלך זה התאפשר תודות לאנשים נדיבים שתרמו את האפשרות לשכור את הבית שנמצא ברחוב הנדיב, (קשה להתעלם מההקשרים), אנשים מופלאים שעזרו לי בכל צורה חומרית או נפשית ואפשרו את היום החשוב הזה יום חנוכת ביתי. תודה מיוחדת לעומר אדם ואביו יניב, אתם הפנים היפות והמאורות של אנשי העם היקר שלנו, עם אחד, לב אחד. זכיתי להתברך באורכם".

מקפיד לעזור. עומר אדם (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)
מקפיד לעזור. עומר אדם (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

לב הוא לא היחיד שאדם הושיט את ידו לעזרה ול-TMI נודע שהזמר גם תרם בסתר מאות אלפי שקלים בשוברים למען נזקקי ענף התרבות והאירועים. דורון לב מסר ל-TMI תודה מיוחד לעומר אדם ויניב על הזכות הגדולה שהתאפשרה לי לחנוך את הבית בחנוכה. תודה מכל הלב".