כוכבת המירוץ למיליון שני אלון שהביאה לעולם את בתה השנייה גאיה לפני שנה ושלושה חודשים ממשיכה להניק את בתה עד היום אלא שיש עוקבים שלא ראו בעין יפה הנקה בגיל מאוחר, ביקרו את ההחלטה שלה וכתבו לה שזה סטייה להניק בגיל כל כך מאוחר". ההמלצות בישראל למי שלא מעודכן, הן הנקה עד גיל חצי שנה ושילוב עם תחליפים והנקה עד גיל שנה, כמו כן יש גם נשים שמניקות עד גיל 3.

אלון שנפגעה מהתגובות הקשות העלתה לרשתות תמונה שלה מניקה את גאיה וכתבה: "האם הגיוני לנרמל משהו שהוא מלכתחילה נורמאלי?
'זו לא סטייה להניק בגיל כזה?' שלחו לי בפרטי ואני מיד נעצבתי. לאכול זה נורמאלי? כן, לשתות זה נורמאלי? כן, לעשות ספורט זה נורמאלי? כן
אי הנקה היא נורמאלית- כן!, הנקה היא נורמאלית- כן! היא בדיוק כמו לידה".

שוב זכתה במירוץ למיליון? החשיפה של שני אלון שגרמה לנו לחשוד- לחצו כאן

שני אלון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שני אלון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"פלא. הגוף שלנו כנשים מסוגל לגדל בתוכו את האוצרות שלנו וזה לא פחות מנס. החזה שלנו כן אותו אחד שצמח לנו בגיל 16 ולעיתים אף התביישנו בו הוא נס לא פחות גדול. הוא אשכרה מסוגל בדרך על טבעית לייצר חלב. אוכל מזין עבור האוצרות שלנו. מי שמכיר אותי יודע כמה חלמתי על הרגע בו ההנקה תלך לי חלק. ברום רום הבכור שלי זה לא צלח. עברתי קשיים נפשיים ופייזים וכדי שאוכל לאפשר לעצמי להיות אמא טובה וכדי שאהיה כזו הייתי צריכה לוותר על ההנקה. ואכן עם רום רום הייתי יותר טובה מבלי להניק אותו. ההנקה לא מגדירה אותנו.
היא לא הופכת אמא לטובה יותר או פחות. זה כזה 2007. עם גאיוש- חוויה מתקנת, כל ילד הוא עולם ומלואו. חודש וחצי של כאבים מטורפים שנייה לפני שוויתרתי כמו חלום הכל השתחרר והלך לי מופלא. ועכשיו שנה ושלוש אחרי אני לא רואה שום סיבה להפסיק להניק. כיף לי ולה.
נכון זה מצריך ממני לא מעט ויתורים אבל אני עושה מה שנכון לי ולה. רק עצוב לי ממש לדעת שבשנת 2020 עדיין צריך לנרמל משהו שהוא נורמאלי. ומצד שני שמח לי שניתנת לי הזכות להאיר ולהדליק את האור כמו בחנוכה לנושא חשוב כל כך. אמרתי ואחזור על זה שוב, אמא טובה היא אמא שטוב לה. ולי טוב להניק את הבת שלי ואף אחד לא ישנה את זה".

שני אלון, שי (צילום: אביב חופי)
שני אלון, שי (צילום: אביב חופי)