לרובנו, שנת 2020 הייתה ככל הנראה שנה של חל"ת, ביטוח לאומי וחלומות על שמיים פתוחים ונופש בדיל זול שנמצא בדקה ה-90 ליעד נחמד במזרח אירופה. אולם לעומתנו, היו כאלו ששנת 2020 עשתה עימם ובעיקר עם חשבון הבנק שלהם חסד. המון חסד. 

מגזין "Forbes" פרסם את רשימת הסלבריטאים שהרוויחו הכי הרבה כסף השנה וב-TMI ממליצים לכם לשבת לפני שתקראו את הנתונים הבאים: כל הסלבס המעושרים הרוויחו יחד סכום של כ-6.1 מיליארד דולר, כשלעשרת המקומות הראשונים הגיעו תשעה גברים, רובם מתחום הספורט ואישה אחת, שכולם מכירים טוב מאוד שהשאירה אבק לכולם וגרפה לחשבון הבנק שלה סכום בלתי נתפס של כחצי מיליארד דולר.

אז מי זו הגברת העשירה? ומי הכדורגלן שחתם על עסקה נדירה במיוחד לכל החיים עם אדידס? אלו הם עשרת המפורסמים שהרוויחו הכי הרבה כסף מהשנה הכי שנואה של המאה 21 (אוקי של כל המאות בואו נודה כבר):

מקום עשירי: דה רוק - 87.5 מיליון דולר

השחקן דווין ג'ונסון (די אף אחד לא קורא לו ככה אפילו לא אשתו נו), המוכר בכינויו "דה רוק", מתמקם במקום העשירי בעיקר בזכות שיתוף פעולה עם מותג ההלבשה "Under Armour", אבל גם בזכות מותג טקילה בבעלותו ושני סרטים עתידיים בכיכובו: "Red Notice" לצד גל גדות ו-"Black Adam".

די אתה כבר חבר של גלגול, אנחנו יכולים לקרוא לך הסלע? (צילום: רויטרס)
די אתה כבר חבר של גלגול, אנחנו יכולים לקרוא לך הסלע? (צילום: רויטרס)

View this post on Instagram

A post shared by therock (@therock)

מקום תשיעי: לברון ג'יימס - 88.2 מיליון דולר

אחד הכדורסלנים הגדולים ביותר בכל הזמנים חתם בשנת 2018 חוזה לארבע שנים עם קבוצת ה-"לוס אנג'לס לייקר'ס" שמוערך בכ-153 מיליון דולר. כמובן שזה לא מספיק אז הוא גם שיתף פעולה עם מותגים מצליחים דוגמת "נייק" ואוזניות "Beats", וגם חברת הפקות פרטית שהקים בשם "SpringHill Entertainment".

View this post on Instagram

A post shared by LeBron James (@kingjames)

מקום שמיני: הווארד סטרן - 90 מיליון דולר

סטרן נחשב לשדרן הרדיו עם השכר הגבוה ביותר בעולם, בעיקר בזכות חידוש החוזה שלו עם תחנת הרדיו Sirius XM שמוערך בכ-100 מיליון דולר לחמש שנים.

הווארד סטרן (צילום:  Kevin Mazur gettyimages)
הווארד סטרן (צילום: Kevin Mazur gettyimages)

מקום שביעי: ניימאר - 95.5 מיליון דולר

כשהוא לא מבלה עם עדן פינס ויעל שלביה במסיבות מעוררות קנאה במיוחד, ניימאר הוא גם כדורגלן, ואחד כזה שמרוויח יפה. כמה יפה? נגיד חוזה בן חמש שנים עם קבוצת הכדורגל "פריז סן ז'רמן" בעלות של כ-350 מיליון דולר וחסויות של חברות שונות שהעיקרית מביניהן היא נייק.

מקום שישי: טיילר פרי - 97 מיליון דולר

אם השם של פרי לא מצלצל לכם מוכר, אז קודם כל תתביישו, אחר כך אנחנו פה לספר שמדובר באיל תקשורת, במאי, תסריטאי ושחקן שעשה את רוב הונו מסדרת הסרטים בכיכובו ובעלותו "מדיאה" שגרפה במהלך השנים יותר מ-600 מיליון דולר. בנוסף, בשנת 2019 פתח פרי את "אולפני טיילר פרי" באטלנטה במתחם שגודלו 330 דונם. 

View this post on Instagram

A post shared by Tyler Perry (@tylerperry)

מקום חמישי: ליונל מסי - 104 מיליון דולר

עד שיסתיים החוזה שלו קבוצת "ברצלונה" בשנת 2021, ממשיך מסי להינות ממשכורת שנתית של כ-80 מיליון דולר. אם זה לא מספיק, הוא אחד הספורטאים הבודדים בכל הזמנים שזכו לחתום על עסקה לכל החיים עם מותג מעורר קנאה במיוחד, אדידס, בחוזה שמוערך בסכום אסטרונומי של מיליארד דולר.

הנה אני, נשבע בזאת, לשרת את אדידס עד סוף ימיי, בחולי ובקודש, בים וביבשה. ובמיליארד הדולר המובטחים לי. אמן (צילום: באדיבות אורקם)
הנה אני, נשבע בזאת, לשרת את אדידס עד סוף ימיי, בחולי ובקודש, בים וביבשה. ובמיליארד הדולר המובטחים לי. אמן (צילום: באדיבות אורקם)

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

מקום רביעי: כריסטיאנו רונאלדו - 105 מיליון דולר

מקום אחד מעל מסי נמצא יריבו הגדול ביותר, כריסטיאנו רונאלדו, שחתם על עסקה עם קבוצת הכדורגל "יובנטוס" בה ישתכר במשכורת צנועה ומינימליסטית של כ-64 מיליון דולר לשנה למשך ארבע שנים. אין צורך להסביר גם על חשבון האינסטגרם שלו שנחשב לנעקב ביותר לאדם כלשהו ומונה כ-246 מיליון עוקבים נכון?

כמה זה 246 מיליון עוקבים בשקלים?  (צילום: Getty images)
כמה זה 246 מיליון עוקבים בשקלים? (צילום: Getty images)

מקום שלישי: רוג'ר פדרר - 106.3 מיליון דולר

זו הפעם הראשונה בה מדורג הטניסאי כאתלט המרוויח ביותר בעולם, ולמקום השלישי הוא הגיע אחרי מספר שיתופי פעולה רווחיים במיוחד, העיקרי ביניהם עם מותג הבגדים היפני " Uniqlo" שהולך להכניס לו כ-300 מיליון דולר לעשר השנים הקרובות.

מקום שני: קניה ווסט - 170 מיליון דולר

כשהוא לא תוקף את אשתו ומשפחתו בטוויטר, או מתבצר בחווה הפרטית שלו בוויומינג או רץ לנשיאות ארצות הברית ונכשל או לא מעורר פרובוקציות ופשוט עושה את הדבר שהוא עושה הכי טוב- יוצר, קניה ווסט מוכיח לכולם שוב, למה הוא אחד האמנים הגדולים ביותר בעולם. אחרי שנה באמת מטלטלת מבחינתו, ווסט מתברג במקום השני ברשימה האקסקלוסיבית, בעיקר בזכות שיתוף הפעולה ההיסטרי של מותג הנעלים שלו "Yeezy" עם אדידס, ממנו הוא מרוויח תמלוגים שנתיים גדולים במיוחד וגם בזכות שיתוף פעולה חדש עם מותג ההלבשה "GAP" איתם חתם על חוזה ארוך טווח ל-10 שנים בהן ייעצב הראפר קולקציות אישיות לחברה.

לגמרי מגיע לך מקום ראשון, אבל לקיילי היה את אחד הקליפים הכי טובים בכל הזמנים. סליחה (צילום:  Brad Barket gettyimages)
לגמרי מגיע לך מקום ראשון, אבל לקיילי היה את אחד הקליפים הכי טובים בכל הזמנים. סליחה (צילום: Brad Barket gettyimages)

מקום ראשון: קיילי ג'נר - 590 מיליון דולר

ישנם המון גברים מצליחים, ישנן המון נשים קרייריסטיות, ישנם כוכבים יצירתיים וישנם כאלו שהיופי שלהם לא נתפס. עכשיו תתעלמו מכל האנשים הסטנדרטיים האלו כי הם לא קיילי ג'נר. מה כבר נותר לומר על הבחורה שהשאירה אבק לכל המשפחה שלה (אחותתה קים קרדשיאן מתברגת במקום ה-48 עם הכנסות שנתיות של 49.5 מיליון דולר) ובעצם לכל העולם? אולי אפשר לומר שבשנת 2020 מכרה ג'נר 51% מחברת הקוסמטיקה שלה "Kylie Cosmetic's" למותג הענק "COTY" וגרפה לכיסה 590 מיליון דולר מהעסקה. אולי גם אפשר לומר שהיא האדם הרביעי הנעקב ביותר באינסטגרם (אחרי רונאלדו, אריאנה גרנדה ודה רוק) עם 204 מיליון עוקבים. אפשר גם להוסיף את זה ש-"Forbes" הכתיר אותה כאחת המרוויחות השנתיות הגדולות ביותר בכל הזמנים. ואפשר גם לומר שהיא כנראה האדם המגניב והנכון ביותר בעולם. ברשימה של תשעה גברים, תזכרו שתמיד יש קיילי ג'נר אחת.

כמה היא מקבלת מהביטוח אם היא יוצאת לחלת? (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
כמה היא מקבלת מהביטוח אם היא יוצאת לחלת? (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)