אתמול (ראשון) כיכבה אילנית לוי בכותרות מדורי הבידור בעקבות פליטת הפה שלה ושל גלית גוטמן על אביבית בר זוהר בתוכניתן האחרונה, שגרמה לסערה ברשת וביקורות נוקבות כלפי המנחות. לוי בילתה את היום בלהתנצל ולהסביר לעוקבים ולצופים כי מדובר בטעות שנעשתה בהומור ולא הייתה לה או לגלית שום כוונה לפגוע באף אחד.

"התקשרה אליה וביקשה סליחה": אילנית לוי על הסערה בין אביבית בר זוהר לגלית גוטמן - לחצו כאן. 

אלא שבזמן שהיא מתנצלת וחוטפת אש וביקורות על התקרית עם בר זוהר, ציינה אמש לוי שנתיים לנישואים עם אלירז שדה. למרות שנאלצה להתמודד עם הביקורות, לוי ושדה לא שכחו לברך אחד את השנייה לרגל חגיגות יום הנישואים.

לוי העלתה לרשתות סרטון של השניים מיום החתונה וציטטה את השיר של עידן חביב: "כל השנים שעברנו, כמה בדרך אספנו, הפכנו להיות גדולים. היו מלחמות וניצחנו, כמה רחוק שהגענו, הפכנו להיות שלמים. יום נישואים שמח אהוב נפשי''. גם שדה שיתף פוסט מרגש כשכתב: "אשתי האהובה, עברו שנתיים ואני עדיין מתאהב בך, עברו שנתיים ואנחנו יותר אנחנו, עברו שנתיים והעולם שמח יותר, עברו שנתיים כאילו רק שבועיים, עברו שנתיים ומת לעוד מאתיים, מזל טוב חיי, אשתי נשמתי".

למי שתהה איך השניים חגגו את יום הנישואים שלהם, נראה כי הם החליטו להישאר בבית יחד עם אמה של אילנית, רחל, שכרגע מתגוררת בביתם ברחובות. אילנית שלא חשה אתמול בטוב יצאה בערב, יחד עם אמה, לביקור ובדיקה של הרופא ונראה שמשם היא חזרה הישר למיטתה. רומנטי? פחות.