דיוויד דימוס הודח בשבת כדייר השני מבית "האח הגדול". בעודו מנסה לעכל את ההדחה המפתיעה ואת סיום תחילתו של הרומן עם מלכת היופי קארין עליה, דימוס פונה לצופים שתמכו בו ומודה להם. דימוס אומנם הודח בשבת אבל זכה לתמיכה של "צבא האמת הבלתי מנוצחת". אמש (ראשון) הוא כתב להם פוסט תודה.

"היי חברים, זה דיוויד האמיתי. אני חייב לומר תודה על כל האהבה, האהדה, הדחיפה. לא ידעתי שאני מקבל כזו רוח גבית שהייתי בפנים, לא ידעתי שהאימפקט שלי צבר כוח, לא ידעתי בכלל שמישהו רואה או מצליח להבין בין השורות של דבריי. כשיצאתי, יצאתי עם לב כואב, נפש בתהליך, והרוח שלי נפלה. עד שהבנתי מה עמד מאחורי, כי ברגע שראיתי את התמיכה שלכם, הרמתי את הראש, הלב שלי התמלא קצת, הרגשתי שיש איתי עוד אנשים שמנסים להחזיק אותי", כתב דימוס. 

דיוויד דימוס חושף מה יעלה בגורל הקשר עם קארין עליה - לחצו כאן. 

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

עוד הוסיף וכתב: "החוויה שעברתי לא הייתה פשוטה. כן אני מבין שפגעתי בהמון אנשים שתמכו ברעיון שלי, שהדרך שלי הייתה בחלקה פסולה, שלפעמים אמרתי והתנהגתי בצורה ההופכית למה שייצגתי ברוב הימים בהם הייתי באח. ישנם תגובות פחות טובות, וגם אותן אני מבין, גם את אלה שלא חושבים כמוני, אלה שסולדים מהדרך שלי ומההתפרצויות שלי, מהאגרסיביות שלי. אני מצטער, זו לא הייתה הכוונה שלי, יש מאחורי סיפור חיים. סיפור החיים שלי הוביל אותי למקומות מסוימים, חלקם אילצו אותי לפתח תכונות שקשה מאוד לשחרר, אני בטוח שאתם מבינים אותי".

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

"בתוך האח הגדול, לראשונה פגשתי בתכונות שלי אצל שלושה דיירים שונים והבנתי מהר מאוד שאני רוצה לשנות אותן, אבל אין דבר יותר קשה מלהשתנות מרגע לרגע תוך כדי תנועה בפריים טיים כאשר יש לך 200 מצלמות על הראש. אני מבטיח לכם שניסיתי ועדיין אנסה, אבל היי בסופו של יום אני אדם, אני עושה טעויות בכמויות. לא הצלחתי להתמודד עם כל הבעיות בו זמנית, אבל כן הצלחתי לאט לאט, אחד אחד.

הלחץ והמכבש שהיה כלפיי, היה עצום, הן מבחינת הדיירים הרלוונטיים שאתגרו אותי ולחצו על נקודות תורפה, והן מבחינה ריגשית הצורך להתמודד גם עם הרגשת חיבה לאדם אחר, וגם התעמתות עם העבר. אני שוב אומר, זה קשה. אני כותב לכם את זה, בצירוף של סליחה. סליחה שאכזבתי, סליחה שלא עמדתי בצפיות, סליחה שהיה לי קשה לכבוש את היצר שלי פעמים מסויימות. סליחה שפגעתי באנשים, סליחה שהכאבתי לאנשים במילים שלי. סליחה אם גרמתי למישהו להבין מדבריי שאני לא ראוי לאהדה שלכם. הלוואי והייתה לי ההזדמנות לכפר".