היום (שלישי) מציין הזמר בן אל תבורי את יום הולדתו ה-29. אתמול הוא פתח את החגיגות בקרב חבריו הטובים, בנו תו פרינס והאקסית ואם בנו אורטל עמר, באירוע אינטימי בבית. לרגל המאורע הדפיסה עמר חולצה לתו עם הכיתוב: "תסתכל עליי ותראה אותך, אוהב אותך, מזל טוב אבא", והשקיעה בעוגה מזל טוב לאבא של תו פרינס. 

הבוקר בירך את בן אל החצי השני שלו, סטטיק, בפוסט ארוך ששיתף ברשתות וכתב: "מי היה מאמין, הילד האנונימי מחיפה והבן של שימי תבורי, כמה עברנו, כמה הספקנו, לאן הגענו. וכל זה רק ההתחלה. הבטחתי לך פעם בעליית גג של הבית הישן של אבא שלך בבית דגן שאתה כבר לא תהיה הבן של. ותראה כמה שנים עברו ואתה כבר אבא של. מטורף".

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"יש עוד כל כך הרבה לפנינו אח, באמת שאנחנו הברכה אחד של השני, זו לא קלישאה של ראיונות", כתב והוסיף: "אני רוצה לאחל לך אושר שתמיד תהיה שמח ויהיה לך כל מה שאתה רוצה חומרית ונפשית. שתהיה לך המון בריאות ותמצא נחת בחיים. שתו הקטן יסב לך הרבה אושר ואתה לו. שבעזרת השם תביא לו אח, אחות  גם וגם או אפילו כמה מכל אפשרות. שנמשיך לתת בראש ולעבוד קשה, שלא נהיה שבעים מעשייה, שאף פעם לא יעלה לנו , שתמיד נזכור את הרגעים בהתחלה. אוהב אותך ברו". 

סטטיק, בן אל תבורי (צילום: עופר חן)
סטטיק, בן אל תבורי (צילום: עופר חן)

גם אם בנו והאקסית, אורטל עמר, בירכה אותו רשמית ברשתות החברתיות וכתבה: "היי בן אל , זוט עני. מזל טוב ילד. עברנו הרבה דברים יחד:
זוגיות ארוכה, לידה ופרידה קשה. גאה בנו שאחרי כל הטירוף הצלחנו לשים את זה מאחורינו. אני מאחלת לנו שנדע לשמור על הקיים, על החברות, על ההורות שלנו לתו המושלם. בן, אמן ולא תיתן לאף אחד לסכסך ביננו. שתקיף את עצמך באנשים נטולי אינטרס, שמעריכים אותך ואת הכישרון שלך. אתה אבא מהמם, רק תפסיק לתת לילד שוקולדים. אני ותו תמיד כאן לצדך, כי אנחנו משפחה, זה בדם שלנו".

עמר הפתיעה והוסיפה כמה אנקדטונות מעניינות שלא ידעתם על הזמר: "והנה לקראת יום ההולדת, כמה דברים שלא ידעתם על בן אל:
הוא מכור לחדשות, הוא קם כל יום בין 7:00-8:00, הוא 1.90 והגילטי פלזר שלו זה בוואריה. מזל טוב לאבא של תווי". סטטיק הגיב לאורטל בפוסט וכתב: "תחזרו כבר".

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')