אחרי שקראתם אתמול ב-TMI לראשונה על הסכנה הנשקפת מהסרטון שהעלה הזמר עומר אדם היישר מדובאי, הזמר חזר בו והסיר את הסרטון. הזמר המסלסל השוהה בחודשיים האחרונים בדובאי, העלה אתמול לרשתות החברתיות סרטון מתוך אתגר הטיקטוק הנודע "סופרמן צ'לנג'". אתגר במהלכו נראה הזמר כאילו מרחף לצד רכב נוסע כמו סופרמן, כשהוא מוציא את פלג גופו העליון מהחלון החלק האחורי של הרכב בזמן נסיעה.

הסבנו את תשומת ליבו של גורמים מטעמו של הזמר כי הוא מהווה מודל לחיקוי לבני נוער ובפרסום הסרטון המדובר כרוכות סכנות של חיים ממש. בעקבות הידיעה שלנו גם מטעם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים פנו למנהלו של אדם ושיגרו לו בקשה להסיר את הסרטון לאלתר, כי הוא מהווה כאמור דוגמה רעה לבני נוער העוקבים אחריו.

האתגר המסוכן: עומר אדם משמש מודל לחיקוי שלילי לבני נוער - לחצו כאן. 

עומר אדם באתגר הסופרמן

אדם הבין את טעותו, לא התמהמה והסיר את הסרטון המדובר. נועם קליין, דובר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מסר למעריב: "אנחנו רואים בחומרה את תופעת ה"אתגרים" מסכני חיים שאנשים מבצעים ומעלים לרשת. ראינו את הסרטון של הזמר, והתרענו בפני אנשיו שהדבר חמור ומסוכן, ומהווה דוגמה רעה לבני נוער מישראל שעוקבים אחריו. טוב עשו שנענו לבקשתנו ומחקו מיד את הסרטון".

עומר אדם (צילום: יחסי ציבור)
עומר אדם (צילום: יחסי ציבור)