מי את?
"הלן הוד, נולדתי בנהריה, גרה היום בהרצליה, נשואה לבעלול שלי רגב הוד פלוס שתי בנות מדהימות, אדל ואמה. כיום אני עובדת ומתפרנסת מהמדיה החברתית ושגרירה של חברת התעופה ישראייר. גיליתם אותי לראשונה כאשתו של רגב הוד, וממש־ממש גיליתם אותי בעונה השישית של ‘המרוץ למיליון‘, שם הגענו למקום שלישי. מאז אני בעיקר עושה קמפיינים ברשת, כמובן קמפיינים שאני מאמינה בהם, קלילים וכיפיים, והכי חשוב, אני אמא במשרה מלאה".

אחרי מי את עוקבת בעיקר? 
“אני עוקבת אחרי מותגים, אחרי חברים שלי ואחרי סלבס. אני אוהבת נורא ולא מפספסת את הסטוריז והפוסטים של נטלי דדון, שאני מאוד אוהבת ברמה האישית וברמת התכנים. היא כובשת אותי, יש לה העצמה נשית שהיא מפזרת בכל מקום, המלצות סופר־סופר שוות לכל נושא בערך שקיים, והיא אדם כל כך מלא בטוב, העמוד שלה בהתראות אצלי“.

הלן הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הלן הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

האם האינסטגרם זה הדבר הראשון שאת פותחת בכל בוקר?
“הדבר הראשון שאני פותחת בכל בוקר, או יותר נכון סוגרת, זה את השעון המעורר. אני לא מתקרבת לטלפון הנייד עד שהבנות מוכנות, ואז, ישר פותחת את האינסטגרם ומתעדת אותנו שרות ברכב בדרך למסגרות החינוך. תשאלו גם את העוקבים שלי שמחכים כל בוקר לשמוע את אדל ואמה שרות ומפזזות“.

כמה הודעות אישיות את מקבלת ביום? 
“אני מקבלת הרבה הודעות אישיות, את רובן אני לא מצליחה לקרוא. אלו בעיקר הודעות על תכנים שאני מעלה, הרבה הצעות לשיתופי פעולה, הודעות מחממות שכיף לעקוב אחריי והרבה הודעות על הבנות שלי. אני מקבלת ים הודעות מעסקים קטנים. בסגרים פתחתי את הפלטפורמה שלי לעסקים בתחום האוכל, הביגוד והמשחקים בשביל לסייע להם“.

הלן הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הלן הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עד כמה את מתפרנסת מהאינסטגרם?
“זו פרנסה טובה, כמו כל עבודה שמכבדת את בעליה. כל התכנים שאני מעלה הם דברים שאני מנסה על עצמי לפני שאני ממליצה עליהם, אפילו שאני מתוגמלת על זה. קיבלתי הרבה הצעות שסירבתי להן, כי אני לא מאמינה שהן בעולמות התוכן שאני מייצגת. בקיצור, אני בוחרת בפינצטה מה נכון לעוקבים שלי ומה לא, חשוב לי שהכל יהיה אמיתי ואותנטי“. 

מה השאלה הכי הזויה שקיבלת באינסטגרם?
“לפני שהגיעה הקורונה טסתי המון לחו“ל במסגרת שיתוף פעולה עם ישראייר. תוך כדי הטיול והסיקור הייתי מקבלת הודעות על האמהוּת שלי, על איך אני עוזבת את הבנות שלי כל הזמן. זה היה הזוי מבחינתי, כי אני באמת אמא סופר־מסורה. זה היה מבאס, אבל תמיד האמנתי שאני משלבת את ההעצמה שלי עם האמהות שלי“.

רגב הוד, הלן הוד (צילום: באדיבות ישראייר,אייל ציון)
רגב הוד, הלן הוד (צילום: באדיבות ישראייר,אייל ציון)

כמה נשים, לעומת גברים, עוקבות אחרייך?
“75% נשים, 25% גברים. יש פער כמובן כי אני נשואה. בנוסף, אחרי ‘המרוץ למיליון‘ קיבלתי תגובות רבות שעיקרן העצמה נשית, הרבה הד מנשים מהממות“.

האם בחורים מתחילים איתך באינסטגרם? 
“מתחילים תמיד, אבל אני מוחקת ישר או לא עונה. אין לי עניין, אני אישה נשואה באושר“.

רגב הוד, הלן הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רגב הוד, הלן הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)