השחקנית המצליחה ניב סולטן היא בין היחידות ששנת 2020 עשתה להן רק טוב - מאירוסים לבן זוגה מאור שוויצר, לפרידה קצרה וחזרה לזוגיות אוהבת ועד לתפקיד המשובח שלה בסדרה "טהרן" שסחפה את הארץ והעולם. נראה שסולטן מנצלת את הזמן הרב שנוצר לנו בשלושת הסגרים והיא מכריזה כעת על עסק חדש ולא סתם, עסק משפחתי עם שתי אחיותיה. 

אז תכירו, סולטן לא רק שחקנית ודוגמנית אלא כעת גם מעצבת תכשיטים או ליתר דיוק - מעצבת עגילים. סולטן שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות וכתבה: "הרי פוסט שחיכיתי לכתוב מלא זמן: משיקה היום לאוויר העולם את סולטנה. ביחד עם שתי האחיות הכי טובות, מוצלחות, יפות, מעצבנות משמעותיות יקרות חד פעמיות שלי. בר ומאי. בצעד אמיץ החלטנו להגשים חלום (מה נשמע קורונה?) ולהקים מותג עגילים חדש".

View this post on Instagram

A post shared by Niv Sultan (@sultaniv)

"למה עגילים? - בואו נודה באמת. לא סוד שמדובר בבחורות מהאסכולה הדי מוזנחת של המתרס. לא פאשניסטות גדולות או אושיות מן המניין. (אל תאמינו לאיך שאני נראית על סט צילום זה לא עובד אותו הדבר בלי מאפר ומעצב שיער צמודים) אבל מה שכן... מאוד מאוד מאוד אוהבות עגילים. מאז ומתמיד. כאלה שמסדרים את המצב גם כשאת בג'ינס או בפיג'מה. כאלה שברגע גורמים לך להרגיש מלכה- *סולטנה*. עגילים עם נוכחות. גדולה, יפה, עוצמתית ולא מתנצלת. נשיות מחוספסת וגולמית ללא מאמץ. ויותר מאת העגילים, אני אוהבת את האחיות שלי. הפשוטות צנועות מהבית שלי. אוהבת את השלישייה שאנחנו ואת השורשים שכל כך חשובים לנו".

מאור שוויצר, ניב סולטן (צילום: רפי דלויה)
מאור שוויצר, ניב סולטן (צילום: רפי דלויה)

"אז ניצלנו את ההזדמנות ליצור משהו שהוא שלנו, להביא לידי ביטוי את הכוח של הביחד. כבר כמעט תשעה חודשים שסולטנה היא כל מה שאנחנו מתעסקות בו. גזרנו עיצבנו פיסלנו צילמנו שרטטנו וחלק גם זרקנו לפח. כל דגם עוצב על ידינו, נושא את הדנ"א המיוחד של כל אחת מהשליישיה - מהרגע הראשון ועד שלב היצור שנעשה בארץ בעבודת יד, עם מחשבה על הפרטים הכי קטנים. מוקדש באהבה ענקית לנשים של חיינו שחינכו ועיצבו אותנו להיות הנשים שאנחנו היום".

View this post on Instagram

A post shared by Niv Sultan (@sultaniv)