לפני כמה חודשים הייתה זו הגר משה, הכלה השנויה במחלוקת מ"חתונה ממבט ראשון" שקיבלה תגובות רבות על התנהלותה והתנהגותה בריאליטי השידוכים, היו חלק מן הצופים שאהבו אותה והיו כאלה שהיד הייתה מאוד קלה על המקלדת ולא חסכו דבר מהדברים שחשבו עליה. אחרי שהייתה על המוקד, והטירוף נרגע, עכשיו משה תומכת במור לרמן, הקולגה שלה לתוכנית שיצאה ביום שבת האחרונה מבית האח הגדול כשהיא עומדת באותה משבצת.

מור לרמן (צילום: צילום מסך רשת 13)
מור לרמן (צילום: צילום מסך רשת 13)

מור לרמן מתפרקת בבכי בשידור חי וחושפת את הפרידה הקשה- לחצו כאן

זוגיות חדשה: זו הסיבה שבגללה מור לרמן לא חשפה את החבר החדש שלה- לחצו כאן

לרמן, המודחת השלישית שעזבה את הבית המפורסם קיבלה לא מעט ביקורת על ההתנהלות שלה בבית והצופים לא כל כך הצליחו "לאכול אותה". בראיון שנתנה לאפרת וכטל ב"רשת 13" סיפרה כמה היא נפגעה: "סימנו אותי, הכפישו עלי הכפשות, הבן זוג שלי מקבל איומים על 'איך אתה איתה', זה בסדר שחשבתם שריכלתי יותר מדי או התנשאתי אבל זה מצדיק התנהגות כזו לאיזשהו בן אדם. אני מרגישה שהוציאו אותי לאיזה משפט שדה, סומנתי ונגמר הסיפור. אני לא חושבת שמגיע לאף אחד להרגיש כמו שאני מרגישה עכשיו". 

משה, לא יכלה להישאר אדישה והחליטה להביע תמיכה בלרמן ופרסמה סטורי באינסטגרם שלה וכך כתבה: "אני רואה את הטירוף ברשתות החברתיות על מור וזה כואב לי וזורק אותי חצי שנה אחרוה לתקופת השידורים של חתונה ממבט ראשון. עצוב לי לראות שהשיח והאלימות ברשתות לא משתנה. אהובה אני יודעת מה את עוברת. מבטיחה לך שזה יעבור ושזה לא לא מה שחשוב. החיים שלך הם בבית עם הבן זוג, המשפחה והאנשים שאוהבים אותך".

הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מור לרמן, הגר משה (צילום: אור גפן)
מור לרמן, הגר משה (צילום: אור גפן)