ביום שבת שעבר הודחה הדיירת מור לרמן מבית "האח הגדול" כשהיא המתמודדת השלישית שעוזבת את הבית. רגע לאחר מכן הייתה אמורה להגיע להתארח לראיון ראשון אצל קובי מחט ב"רשת 13" אבל כפי שסיפרנו לכם, נאלצה לדחות את הגעתה בעקבות בשורה קשה שקיבלה עם הגעתה לבית הוריה - על כך שהכלב שלה מזה 12 שנה נפטר.

אתמול, שיתפה לרמן לראשונה את הקושי שהיא עוברת וחשפה בחשבון האינסטגרם את הרגעים היפים והקשים עם הפרידה: "לא הייתה לי ההזדמנות לומר שלום, לא תיארתי לעצמי איך החיים ייראו בלעדייך, והאמת שלא רציתי גם. והנה החיים קרו, ונותרתי עם ריק עצום בלב. ריק שרק הולך וגדל.

מור לרמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מור לרמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מור לרמן מתפרקת בבכי בשידור חי וחושפת את הפרידה הקשה- לחצו כאן

עולות לי תמונות מהיום הראשון שהגעת, גוש פרווה על ארבע שכל הזמן הולך ונופל שרק רציתי לחבק בלי סוף. אז איך אתה הפכת בן רגע להיות המגן האנושי שלי, זה שהרים אותי במשברים, זה שבכה איתי בלי קול, זה שליקק את הפצעים. אני כל הזמן נזכרת בפעם האחרונה...אמרתי לך ״ביי פנגי שלי, אני אחזור בקרוב אל תדאג״. למה לא התעכבתי רק עוד דקה, רק עוד חיבוק אחד, רק עוד טיול, רק עוד משהו... אני זוכרת שהסתכלת עליי עם העיניים שלך רגע ארוך במבט נוגה, הבנת שאני הולכת ממך, רק לא תיארתי לעצמי שאתה זה בעצם שנפרד ממני.

12 שנים היית לצידי, 12 שנים מלאות חוויות שאנצור בליבי לעד. הצל שלך תמיד ילווה אותי, האהבה שהענקת לי חקוקה בנפשי לעד. היית ותמיד תהיה החבר הכי טוב שלי. תודה על חברות אמיצה, בלי תנאים, בלי מילים, רק אהבת אמת, אהבה שאין לה תחליף. היה שלום כלב אהוב שלי, מקווה שטוב לך שם למעלה, אני פה למטה תמיד אחכה לראות אותך בחלומות שלנו".

מור לרמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מור לרמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)