אם חשבתם שאסיף אלקיים יושב בבית ובוכה על מר גורלו אחרי הפרידה ממעיין אדם, אז אתם טועים בגדול. אלקיים בן ה-29 לא החזיק לאורך זמן בתואר רווק לוהט בביצה, כי שלושה חודשים לאחר הפרידה מהשורדת בדימוס, הוא בתחילתה של זוגיות חדשה עם מישהי מפורסמת לא פחות ממנו.

מקורבים לאלקיים סיפרו ל-TMI כי הקשר נמצא ממש בתחילתו ואין ספק שהוא מפתיע במיוחד, כי ברושם ראשוני אין סיכוי לחשוב שמשם תצא זוגיות רומנטית, אלא שאלקיים אוהב להפתיע. מקורביו של הסופר וכוכב הריאליטי לא יודעים האם הקשר יאריך ימים אבל שמחים שהוא המשיך הלאה. האקסית, מעיין אדם כבר המשיכה הלאה ונמצאת בזוגיות טרייה עם בחור חדש, הייטקיסט בן 30 שאת שמו או תמונתו טרם חשפה. 

אסיף אלקיים (צילום: אור גפן)
אסיף אלקיים (צילום: אור גפן)

כזכור, אלקיים ואדם נפרדו בחודש אוקטובר האחרון לאחר ניסיון שני לתת צ'אנס לזוגיות. השניים שהיו יחד שנתיים במצטבר, נפרדו רגע לפני כניסתו של אלקיים לבית "האח הגדול" בעונה שעברה, לאחר שהיו להם חילוקי דעות בנוגע לרצון להתקדם הלאה לחתונה וילדים. אלא שהזמן בבית הסגור עשה את שלו ועם צאתו של אלקיים מהבית הם חזרו זה לזרועות זו. למרות הניסיון הנוסף, אלקיים ואדם בסוף נפרדו והפעם זה היה סופי בהחלט. נאחל להם בהצלחה! 

אסיף אלקיים בחר שלא הגיב לידיעה בעת פרסומה. 

אסיף אלקיים, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסיף אלקיים, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)