אב ואם משפחת בוזגלו המפורסמת, יעקב וחני בוזגלו, התארחו הבוקר (שני) בתכניתם של פאולה וליאון בערוץ קשת 12, כשאת ליאון רוזנברג שנעדר, החליפה דנה גרוצקי. יעקב וחני שמתחזקים זוגיות של 40 שנים יחד, סיפרו במפתיע על מערכות היחסים שיעקב מנהל עם אחרות. "במהלך 40 השנים היו לכם הידלקויות רגשיות באחרים?", שאלה פאולה את שניהם. 

חני ויעקב בוזגלו אומרים את כל האמת על היחסים

יעקב הפתיע וענה: "לי? מלא. כל יום". גרוצקי המופתעת שאלה את חני: "האם בעטת בו עכשיו מתחת לשולחן?", "לא. אני יודעת מי זה יעקב ואני אומרת מה שאני חושבת. אם זה נגרר למצב של רומנטיקה, לא היינו ביחד". יעקב הסביר ואמר: "מבקשים ממני המון חברויות בפייסבוק ובאינסטגרם, אני נענה בחיוב ולפעמים זה מתפתח. זה נעים לי". "מה נעים בזה?", שאלה פאולה. "זה מתפתח לשיחה מקסימה, גם בטלפון או התכתבויות. אני הבאתי אותה למצב כזה שתבין, זה עושה לי טוב. אני איתה כל הזמן, מה יש לה לחשוש? זה וירטואלי בלבד".

אסי בוזגלו, אוהד בוזגלו, מאור בוזגלו, חני בוזגלו, מירן בוזגלו, יעקב בוזגלו, משפחת בוזגלו (צילום: אור גפן)
אסי בוזגלו, אוהד בוזגלו, מאור בוזגלו, חני בוזגלו, מירן בוזגלו, יעקב בוזגלו, משפחת בוזגלו (צילום: אור גפן)

גרוצקי התעקשה ושאלה שוב את חני: "זה לא מפריע לך?". חני בתגובה אמרה: "האמת שאני התרגלתי, שידבר כל היום מבחינתי. יש הבדל בין להתאהב לפלרטט. באיזשהו שלב צריכים גם להיפגש, בהתכתבויות את מתאהבת? במקרה של יעקב זה לא יכול לקרות". פאולה שניסתה להבין היכן עוברים הקווים האדומים של הזוג, שאלה את יעקב: "אתה יכול לכתוב לאישה 'את יפה בעיניי'?" - "בוודאי. לפעמים אני כותב לה שאני גם אוהב אותה עם התגובות שלה". 

חני בוזגלו, יעקב בוזגלו (צילום: אור גפן)
חני בוזגלו, יעקב בוזגלו (צילום: אור גפן)

חני הבהירה ואמרה: "אם יש מעבר להתכתבות זה בגידה". יעקב בתגובה ענה: "אני אומר אדרבה, אם זה נעים, אם זה כיף. למה לא? אם אני ארגיש שאני כבול או מוגבל אז איזה מין חיים אלה?". - "יעקב טיפוס של נשים, מהבוקר עד הערב זה נשים. אין לו חברים, זה חברות. אין מה לעשות", אמרה חני.  - "אני יודע מה הגבולות שלי ואני מציב אותם. אם היא תציב לי - לא מן הנמנע שאני אלך. ברגע שיש אולטימטום מבחינתה, את לא מבינה כמה זה יוצר לי את הרצון לעשות הכל כדי להיפגש. ברגע שאת אומרת לבן אדם 'לא', אתגרת אותו", אמר יעקב.

"זה לא מכניס אותך לעצב?", שאלה פאולה. "ברור ברור. לרוב אני גם לא מדברת איתו על זה, אני כותבת לו מה אני מרגישה. אני לא טיפוס של לריב כל היום או משהו. אני טיפוס מיוחד. הבן שלי אוהד, למה התגרש? בגלל התכתבות. מכל דבר קטן אפשר להגיד היום ביי ביי. הוא בסדר, אותה אני לא מבינה. על דבר כזה קטן לפרק משפחה? אוקיי אז הוא התכתב, ביי שלום", ענתה חני בהתייחסות לגירושים של אוהד ופאני בוזגלו. 

אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו (צילום: גל יערי)
אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו (צילום: גל יערי)

"אני מאפשר לה מתי שהיא רוצה, כמה שהיא רוצה. בגלל שאת (חני) לא הטיפוס אני מאפשר לך", אמר יעקב על האפשרות שחני תדבר עם גברים אחרים. "אם זאת לא הייתי אני, הייתה לו בעיה. לא חושבת שכל אישה הייתה יכול לספוג את זה. לפעמים הוא לא מספר הכל. אם אני מבקשת לראות זה מעצבן אותו, אז הוא מוחק", אמרה חני.

"זה הטריטוריה שלי ומותר לי לעשות בה מה שאני רוצה", אמר יעקב. "לא נכון, אם יש לכם הסכם למונוגמיה, יש גבולות ברורים", אמרה יועצת הזוגיות שהצטרפה לדיון. "אין לנו הסכם כזה", ענה לה יעקב. "ההסכם שלכם נמצא שם כל יום. זה שריר שלא קל לנו לקיים אותו אבל אנחנו צריכים לבחור בו כדי שבת הזוג שלך לא תהיה על הקרשים, שלא תשנא את החיים, שלא תרגיש עם דימוי עצמי נמוך. ברגע שאתה אומר זה עולמי הפרטי, אתה מתחיל בהסתרה". - "את צודקת ברמה העקרונית. אם אני מסתכל היום על חני ואני בוחר למחוק משהו, זה כי לא רציתי שחלילה היא תיפגע", ענה יעקב.

יעקב בוזגלו, חני בוזגלו (צילום: אביב חופי)
יעקב בוזגלו, חני בוזגלו (צילום: אביב חופי)