הזמרת מאיה בוסקילה עברה שנה לא קלה מבחינה רומנטית ושנה בדיוק לאחר שהתחתנה לעוזי אזולאי, היחסים התפרקו והשניים הפרידו כוחות. אלא שבוסקילה נראתה מעודדת ואופטימית בראיון שערכה ל-TMI ושם אמרה כי "אנחנו פרודים אבל אנחנו מנסים לבדוק מה... לא ישר לחבל בחבילה. לנסות להבין מה אפשר אולי.. בכל המצב המשוגע הזה של הקורונה, איך אפשר לנסות לשקם דברים. אני לא יוצאת לדייטים אם זאת השאלה". 

מאיה בוסקילה חושפת קאמבק לעוזי אזולאי

אלא שמאז ניסיון הקאמבק התפוצץ ובמדורי הבידור נחשף כי השניים מתגרשים והפעם זה סופי. מקורבים לזמרת סיפרו ל-TMI כי בוסקילה הגישה מכתב לאזולאי בו היא דורשת לסיים את הפרק הזה בחייה בצורה יפה ומכובדת עם דרישה שתוך 72 שעות יתייצב במדרגות הרבנות לתת לה גט מבלי אף דרישה כספית מצידה, אלא שאזולאי לא הגיב לפנייתה של הזמרת, לפי טענת מקורביה.

מאיה בוסקילה מתגרשת ומהי הסיבה? - לחצו כאן. 

מאיה בוסקילה, עוזי אזולאי (צילום: תמיר ברגיג)
מאיה בוסקילה, עוזי אזולאי (צילום: תמיר ברגיג)

בוסקילה לא מחכה שהשניים יפתרו את בעיותיהם בבית המשפט וכבר מחפשת אחר זוגיות חדשה, בתקווה לבריאה יותר, בפינת השידוכים החדשה של ניקול ראידמן. כזכור, ראידמן שפצחה בזוגיות חדשה עם בעלים של חברה להשקעות הון בשם ירון כהן, מחפשת שידוכים גם לחבריה והציעה בין היתר את אורטל עמר, רון שחר ומרינה קבישר. אמש (שלישי) פרסמה ראידמן גם את בוסקילה בפינתה וכתבה: "אחת הנשים היפות והמוכשרות של ישראל, הפרודה הטרייה, המלכה! אז דקה לפני שהיא מקבלת גט רשמי, גברים יקרים, זה הזמן לתפוס תור לדייט עם מאיה!". 

מאיה בוסקילה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה בוסקילה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)