מעצב שמלות הכלה וכוכב העונה השנייה של "מאסטר שף", אליהב שאשון, יצא הלילה בפוסט מפתיע בפייסבוק בו הוא קורא לחבריו בפיד לעזור לו למצוא אישה. ששון בן ה-38 חשף כי הוא נמצא במסע החיפוש שלו אחר אישה בכדי להביא איתה ילדים לעולם וביחד הם ינהלו הורות משותפת, לכל מי שתהה, הוא לא מחפש אישה לקשר רומנטי, אלא רק להורות משותפת.

בפוסט אמיץ כתב את הדברים הבאים: "אני פונה אליכם לעזרה אישית, עוד קצת ואני בן 38, טיילתי בעולם, הייתי מפורסם, אכלתי במסעדות מישלן, הגשמתי את רוב מה שחלמתי והיום זה כבר לא העניין. היום אני חולם רק על דבר אחד, שיהיו לי ילדים, בוקר צהריים וערב ואני רק מדמיין אותם קוראים לי אבא, אמן שיחפרו לי כבר 24/7".

"החלטתי שפייסבוק זה מקום שמפגיש המון אנשים עם לב. ואני במסע חיפוש למצוא אישה שנקים יחד משפחה לתפארת בהורות משותפת. כבר למעלה מעשור שאני מנהל אורח חיים רוחני וקרוב מאד לבורא עולם. שומר שבת , כשרות חגים תפילות, אז כדי שזה יצליח לנו אשמח שהיא תראה את העולם כמוני ושנהיה קרובים באורח החיים ותאמין שאין עוד מלבדו", הוסיף שאשון.

"מבחינתי הכל זה מהשם יתברך. גם זה שאני כותב כאן עכשיו. וגם זה שאני זורק את השכל ושם את הלב שלי על הפיד שלכם. ואני מרוקאי מזל תאומים שמבשל כמו סבתא מרסל ויש לי את המשפחה הכי טובה שקיימת ביקום, זו החבילה שלי בגדול". בין שלל התגובות המפרגנות שזכה שאשון לפוסט שפרסם, הציעו לו עוקביו לחבור למעיין אדם וביחד להביא איתה ילד משותף.