הנגיף הארור ממשיך להכות עוד ועוד ידוענים בתעשייה והבוקר (שני) התבשרה גם כוכבת "האח הגדול", עינב בובליל, כי היא נמצאה חיובית לקורונה. עם קבלת התשובות לבדיקת הקורונה שעשתה, בובליל נכנסה מיד לבידוד מבני משפחתה, כשהיא חווה תסמינים של כאבי ראש וסחרחורות.

כוכבת "האח הגדול" שחזרה לא מזמן מחופשה חלומית בדובאי עם ידועניות נוספות, משם העלתה תמונות מרהיבות, שבה לארץ שהיא מרגישה טוב, כך שלא בטוח שהיא נדבקה בחופשה או בטיסה חזרה ארצה, אלא דווקא כאן - בגבולות ישראל.

בובליל שיתפה את עוקביה בתחושות וכתבה: "עוקבים יקרים שלי. אכן אני חיובית לקורונה. הכל בסדר איתי, רק כאבי ראש פיצוצים וסחרחורות. תודה רבה על הדאגה. הילדים היום יעשו בדיקה, מקווה לבשורות טובות. נעבור את זה בעזרת השם". 

עינב בובליל מספרת על הקורונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עינב בובליל מספרת על הקורונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בובליל שסיפרה בראיון לתכנית הרדיו של TMI, שהיא לא צופה ב"האח הגדול" מזה שנים, בחרה השנה דווקא כן לצפות, בעקבות הסגר ושיתפה עם עוקביה כי היא תומכת במלכת היופי קארין עליה ובתחילת העונה תמכה אף באיילון. כעת תוכל בוגרת הריאליטי לעשות מרתון "האח הגדול" מערוץ השידור החי בשביל להעביר את הבידוד ואולי אף לשמש לנו האחות הדיגיטלית ופרשנית העונה. שיהיה רק בריאות!

תגובת עינב בובליל ל-TMI: "הכל טוב. בעזרת השם אעבור את זה בשלום".

עינב בובליל בראיון ל"פולואו יו" תכנית הרדיו של TMI