נראה שהיום העצוב בחייו של דונאלד טראמפ הפך לקצת פחות מריר, לאחר שבן הזוג של בתו טיפאני החליט לנצל את המומנט האחרון בבית הלבן כדי להציע נישואים לבחירת ליבו. בעוד נשיא ארה"ב היוצא טראמפ עסוק באריזת חפציו ונפרד מהתפקיד החשוב בעולם, בתו טיפאני טראמפ גנבה לו את הפוקוס ובישרה קבל עם ורשתות חברתיות כי בן זוגה המיליארדר מייקל בולוס כרע ברך והציע לה להיות שלו לעולמים.

"היה לי לכבוד לחגוג אבני דרך רבות, אירועים היסטוריים וליצור זיכרונות עם משפחתי כאן בבית הלבן", כתבה טראמפ "אבל אף אחד מהם לא היה מיוחד יותר מאשר החיבור שלי עם ארוסי המדהים מייקל! מרגישה מבורכת ונרגשת לקראת הפרק הבא בחיינו!". ההכרזה על האירוסים נערכה ברשתות החברתיות שעות ספורות לפני השבעתו של ג'ו ביידן הנשיא הנבחר ואת התמונות הרשמיות בחרו לעשות איך לא- בבית הלבן רגע לפני שייפרדו ממנו.

בתו של הנשיא היוצא, בת 28 הכירה את בעלה לעתיד בן ה-23 במיקונוס אי שם ב-2018 והשניים מחפשים במקביל מקום מגורים עבורם מחוץ לחיק המשפחה שעל פי הדיווחים תעבור בקרוב לפלורידה. בעוד אמה של טיפאני, מרלה מייפלס, אשתו השנייה של טראמפ הגיבה באינסטגרם על האירוסים המרגשים, אבא דונאלד טרם נתן תגובה פומבית.