סתיו סטרשקו העלתה לרשתות החברתיות תיעוד שלה בוכה וכתבה: "לפעמים אתה פשוט צריך להוציא הכל". אלא שהעוקבים שנחשפו לסרטון דאגו לשלומה של סטרשקו והציפו את הפיד שלה בדאגה למצבה ודרישה לשלומה. סטרשקו, כזכור, נפרדה לפני חודש וחצי מבן זוגה בשנה וחצי האחרונות, אחרי מריבות מתוקשרות ואלימות בהם הייתה מעורבת משטרה, כך שרבים תהו האם הבכי קשור לפרידה. 

לאור פניות מרובות החליטה סטרשקו לשתף את העוקבים ולחשוף שהיא סובלת מהתקפות חרדה ודיכאון וכך כתבה: "היה לי קתרזיס והתחשק לי לשתף, כי בסדר לפעמים לבכות, לא משנה כמה אנחנו חזקים כלפי חוץ, זה בסדר גם להיות פגיע. בשנתיים האחרונות אני מתמודדת עם התקפי חרדה ולאחרונה דיכאון. היו ימים שהייתי מתעוררת בבוקר ופשוט פורצת בבכי ולא עוזבת את המיטה וחושבת מחשבות טורדניות ומרגישה ממש אבודה". 

סתיו סטרשקו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סתיו סטרשקו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אנשים רבים מתמודדים עם קשיים נפשיים,  במיוחד בתקופת הקורונה המטורפת הזו - הסגרים, הריחוק החברתי וחוסר הוודאות מחמירים את המצב. מה שרציתי לומר זה שאין בושה בהתמודדות עם קשיים נפשיים בלדבר עליהם ולקבל עזרה. ההתמודדות עם התקפי חרדה, דיכאון ואובדנות היא לא קלה, בטח שלא אם מתמודדים איתם לבד. אנשים החווים מצבים אלו לעתים מתכנסים לתוך עצמם ולא מראים זאת כלפי חוץ.
תבדקו מה עם חברים וקרובים שלכם, במיוחד אלה שלא כותבים לכם בחזרה, ייתכן והם צריכים עזרה".

סתיו סטרשקו, עמית גיל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סתיו סטרשקו, עמית גיל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)