שבוע וחצי ימים חלפו מאז הודחה רונית לוי הידועה בכינויה "רונית הביביסטית" מבית ה"אח הגדול" וכעת היא מסכמת את העונה ופותחת הכל. בפוסט ארוך היא סיכמה את החוויה שלה בבית המתועד, עקצה את שולה זקן, חשפה כי לינור סביניק סובלת מבעיה חמורה של אלכוהול ומזהירה את הצופים לא להיכנס לריאליטי.

View this post on Instagram

A post shared by THE BIBISTIT (@_ronitlevi)

"גם בערוץ 26 אתם לא רואים את כל ההתרחשויות בבית. אם אין לכם כוונה להתברג בתעשיה, אל תגיעו לשם" כתבה לוי "רוב הדיירים הכירו מהבית ומהתעשייה, ככה שאתם מראש בעמדה נחותה. אם קשה לכם עם תגובות קשות, אל תתקרבו לשם, אין לכם שליטה על העריכה ולכן הרבה פעמים תצויירו כאנשים שונים ממה שאתם באמת. הדבר היחיד שמפריע לי שאני נראית שם הרבה יותר שמנה ומבוגרת ממה שאני במציאות. עכשיו לעניין: יש שם דיירים שמאוד נכנסו לי ללב" ולאחר מכן פרטה לגבי כל מתמודד.

"ג'וזי נשמה טהורה וענקית גם יהודה וזהבה שהיא כולה לב. גם את גל אני מאוד אוהבת וכן התחברתי לאילון ומור ועוד. כשנכנסתי, גברת שולה זקן הרעילה את כל הבית עלי ובשבוע הראשון הייתי יושבת שעות לבד, עד שהתחברתי לצעירים יותר ולזהבה שהיא נשמה טהורה. יש שם את ליאור שהוא קסם של בחור אבל הוא מהאו"ם עם נטיה קלה שמאלה.

משפחתה של לינור שוברת שתיקה: "גם עם אבא שלנו היא ככה"- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by THE BIBISTIT (@_ronitlevi)

לגבי הסיגריות: כן אני מעשנת כבדה(2קופסאות ליום) שם עישנתי פחות מחצי מכמות הסיגריות שאני מעשנת בחוץ וכן ויתרתי על דברים בתקציב בגלל זה. לעומתי, אחרים כמו תום שהם מעשנים חברתיים הזמינו סיגריות כשהם לא חייבים לעשן. עליהם אף אחד לא דיבר. לגבי לינור: כשנכנסה בכתה לי שהצעירים מנדים אותה ואני שמרתי עליה כמו הבת שלי. כשהתחברה עם רמי, באה לבכות לי ששולה עקצה אותה שהיא עושה טיזינג למבוגרים ובמיוחד לרמי והיא לא רוצה שירכלו עליה בבית ובחוץ כי היא רואה בו אבא.

אמרתי לה מדאגה, פחות ידיים ונגיעות אם את לא רוצה שיחשבו ככה. כשהלכתי לישון, בכתה (שוב בהצגה) על מה שאמרתי לה. ואז כשסיפרו לי, הפילה את כל התיק על ימית. שם קלטתי שהיא מתמסכנת ומשקרת לכולם. ערב אחד רמי שאל אותי מי הכי יפה בבית, אמרתי שקארין, היא נפגעה ולקחה אותי לשיחה, איך העזתי להגיד את זה לידה. הגענו לחדר של הנעלמים, שם האח הראה לנו כל מני קטעים שהדיירים אומרים עלינו ואז התפוצצתי עליה. את זה לא ראיתם. שם גם הבנתי שיש לה בעיה חמורה עם אלכוהול ועוד... בסוויטה היא לא הפסיקה לעקוץ שאני מתחנפת לקארין ואז רבנו, אסור להגיד לידה שמישהי יפה ממנה.

בלי קשר אלי, כשאני נכנסתי להתקלח, היא רבה עם אילון והשתוללה שהאח יוציא אותה מהחדר.בקטע עם התמונה, הבנתי שהיא משקרת, כי היא סיפרה לי שהיא ואמא שלה לא! עם אחותה לא דיברה במשך שנים וכו' חוץ מזה זאת היתה אגואיסטיות לשמה, כשיש שם הורים לילדים.בסוף נוכחתם שהעדיפה את האיפור.גם השקר על החבר שלה התברר שם, אבל כל זה שלה. ועכשיו למלחמות בבית: יש שם רכלנים שמחממים את האווירה, שעוקצים את יהודה, אילון או ג'וזי ואתם לא מבינים מאיפה ההתפרצות".

לינור סביניק, רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
לינור סביניק, רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

רונית לוי, רונית הביביסטית, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
רונית לוי, רונית הביביסטית, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

לסיכום אמרה: "וכמה דברים אחרונים לגבי: אני לא שחקנית! אני באה מהפריפריה, שם דואגים לחיים עצמם ולא מתעסקים במותגים ומסעדות. השיחות האלו לא דיברו אלי. כן, לפעמים איבדתי את זה, אבל רק כי ראיתי דברים ומהלכים של שחקנים שבאו מוכנים למשחק. אני לא באתי לקחת את המיליון וגם לא ביקשתי להיכנס לתכנית. לא שיקרתי, לא רימיתי ולא שיחקתי , לפעמים זה היה בכעס ולפעמים זה היה בטוב, הכל יותר מועצם שם כמו בסיר לחץ, כשאת יודעת שמרכלים עלייך וזה כדי להשפיע על הקהל בחוץ. למזלי יצאתי לבחירות, לעזור לביבי לנצח בכל המרץ.תזכרו תמיד שזה רק משחק והשחקן הטוב מנצח".