כבוד גדול לשחקנית הישראלית איילת זורר, שמככבת בדפי העיתון של הניו יורק טיימס. השחקנית הישראלית המצליחה בניכר שכיכבה בסרטים ההוליוודיים "דרדוויל", "מינכן", "איש הפלדה" ועוד, מככבת בסדרה הישראלית החדשה "לאבד את אליס" של HOT. 

המותחן הפסיכולוגי בכיכובם של זורר, גל תורן המגלם את בעלה של זורר וליהי קורנובסקי, נמכר לשירות הסטרימינג של "אפל TV". השבוע כיכבה זורר בכתבה בעיתון הפופולרי "הניו יורק טיימס". בראיון שהעניקה שיתפה חוויות מסט הצילומים ודיברה על הדמות הנשית והמורכבת שגילמה. 

איילת זורר (צילום: צילום מסך)
איילת זורר (צילום: צילום מסך)

זורר מגלמת את אליס, הדמות המרכזית של הסדרה, קולנועית מוערכת בת 40 שנראית מבוגרת ועייפה ומרגישה תקועה בקריירה שלה. יום אחד היא במפגש אקראי היא נתקלת בליהי קורנובסקי המגלמת את סופי, תסריטאית צעירה והסדרה עוקבת אחר קשר האובססיבי שנרקם בין השתיים כשזורר מכניסה אותה לחייה המקצועיים, המשפחתיים והמיניים. 

זורר נשאלה בראיון על דימוי גוף ועל כך שהדמות שהיא משחקת, אליס, אינה מרוצה מהמראה שלה, וכך היא השיבה: "הכל מתחיל בדימוי עצמי. אצל אליס זה משחק איפה שהיא הכי רגישה, זה שהיא לא מרגישה שהיא מגשימה את עצמה. זה יוצר תחושת מחנק. אני יכולה להגיד לך מניסיון אישי, זה לא קל. פעם הייתי רזה מאוד ואתלטית. הייתי רוקדת ועושה פילאטיס ולפני כמה שנים נפצעתי ולא הצלחתי להתאמן ממש. זה יצר שינוי עצום בחיי".

איילת זורר (צילום: רפי דלויה)
איילת זורר (צילום: רפי דלויה)