בעוד שבן אל תבורי עסוק בלחגוג את חיי הרווקות ולנסות להעסיק את עצמו בדירתו במגדלי הפאר בתל אביב, הצמד המוזיקלי שלו סטטיק כבר לגמרי חי את החיים הבוגרים והמבוססים. לירז רוסו מעביר את רוב ימיו בחודשים האחרונים יחד עם ארוסתו שרית פולק בביתם בחיפה. בזמן שנגיף הקורונה מתחולל בחוץ מעדיפים השניים להתבודד בדירתם, לפנטז על חתונה ובין לבין בישולים ומשחקי פורט נייט החליטו הצמד לצאת בפרוייקט מיוחד.

 סטטיק ושרית, שמכירים עוד מימיהם כילדים קטנים הגרים בשכנות, נמצאים אמנם בזוגיות ארבע שנים אך החליטו שניסיון החיים שלהם עד כה מספיק בכדי לפתוח פינת ייעוץ זוגי בחשבון האינסטגרם של סטטיק המונה 555 מיליון עוקבים (חמסה!). "ספרו לנו מה יושב עליכם וננסה לעזור" כך כתב בפוסט שהעלה ושאל הזמר את הגולשים איזה טיפים לזוגיות הם ירצו ממנו ומשרית, והפניות לא חדלו מלהגיע.

סוף סוף: סטטיק קיבל בשורה מרגשת!- לחצו כאן

"לא ידעתי שיש סגר": בת הזוג של בן אל תבורי הסתבכה - והוא הגיב והתחרט- לחצו כאן 

השניים נשאלו כל מיני שאלות בקשת הרחבה של עולם הזוגיות והם הגיבו בסבלנות ונדיבות, הציעו דרכים לקיום דייטים בין כותלי הבית ואפילו, לטובת העוקבים שאין להם אהבה בחיים הציעו זוג היונים לקיים גם פינת שידוכים.  נראה שבן אל תבורי יכול ללמוד דבר או שניים מהשותף הרומנטיקן שלו.