האישה והתושייה, אביבית בר זוהר, לא מפסיקה להפתיע והפעם היא משווקת קורס חדש הנקרא "הדרך אל האושר והעושר". תמורת סכום של 825 שקלים בלבד תלמדו מבר זוהר את כל מה שחשוב בחיים, לפחות לה. בנושאים כמו מהו אושר, מה משמעות הכסף בחיינו, היכן נמצאים כל הגברים האמידים, מהי זוגיות, האם ניתן לסלוח לבגידה, מה יעלה בגורלו של גבר קמצן ועוד נושאים בוערים על סדר היום של כוכבת הריאליטי.

את הקורס המכונן תעביר בר זוהר כקורס דיגיטלי מצולם, שיתפרש על פני שמונה שעות ויחולק על פני ארבעה נושאים חשובים: אושר, עושר, זוגיות וביטחון עצמי. בר זוהר הצטלמה בשבועות האחרונים לצילומי הקליפ הפותח שמקדם את הקורס החדש ובאופן לא מפתיע במיוחד יש שם בית דירות\מלון יוקרתי, בגד ים קטנטן, שמפנייה וריבועי הבטן המלאכותיים שהשתילה שחשופים בזמן שהיא צועדת לה בחופי תל אביב. 

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מלבד הקליפ המשגע היא הוסיפה וכתבה: "אין מישהי שיותר מתרגשת ממני היום להציג בפניכם את הקורס, שאני יודעת באופן אישי שיעזור לכל אחד ואחד מכם. בחצי שנה האחרונה צילמתי את הקורס, שיותאם לכל מי שיש לו קצת קושי בחיים, למי שרוצה להצליח ולמי שרוצה לצאת מהקופסא שלו. בשביל זה אני פה, לעזור לכם לשנות את החיים שלכם לטובים יותר ופרקטיים יותר. הקורס שלי עכשיו באוויר. שיהיה לכולכם צפייה מהנה, אוהבת אתכם".

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)