הדוגמנית אלכסה דול עברה לאחרונה שינוי גדול בחייה והחלה לשתף ברשתות החברתיות בתמונות אותנטיות שלה, נטולות פוטושופ עם צלוליטיס או פצעונים בפניה. כמו גם שומן במקומות שבעבר הייתה נוהגת להסתיר בפוטושופ וזוויות צילום מיוחדות.

גם לא פעם דיברה דול על הפרעות האכילה מהו סבלה בשנים האחרונות, שכללו הרעבות ובולמיה וגרמו לה להיות חולה ולאבד את המחזור הסדיר. לטענתה של הדוגמנית היא כבר לגמרי אחרי זה וכיום מקפידה על תזונה בריאה ופעילות ספורטיבית. אז אם תהיתם מדוע סבלה דול מהפרעות אכילה, כעת היא חושפת שכילדה הייתה מלאה.

אלכסה דול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלכסה דול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דול שיתפה תמונה שלה כנערה וקשה מאד לזהות שמדובר באותו בן אדם וכתבה: "בילדותי תמיד הייתי מלאה. אף פעם לא הייתי מהבנות הרזות טבעי, תמיד הייתה לי בטן גדולה ופנים עגולות. לא הייתה מודעות אכילה ובטח שלא הייתי עושה ספורט", כתבה והוסיפה: "בגיל 15-23 סבלתי מהפרעות אכילה, והמשקל שלי היה משוגע. יכולתי לעלות 5-7 קילו בשבועיים ואז לרדת שוב הכל בשבועיים בגלל הרעבות ובולמיה".

אלכסה דול (צילום: יח''צ)
אלכסה דול (צילום: יח''צ)

"ראו עליי שאני במצוקה השיער נשר, השיניים נשברו, עור הפנים ניזוק ומערכת העיכול הפסיקה לעבוד. בטבעי שלי אני עולה במשקל מהר מאד, אם לא עושה ספורט או אוכלת נכון, כמו ששיתפתי לפני שלושה שבועות שעליתי 6 קילו. מי שרוצה תוצאות חייבת להשקיע ולעבוד, ובעיקר לא לוותר על מה שתורם לבריאות", סיימה דול. 

אלכסה דול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלכסה דול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)