רון שחר סירב להשתתף ב"הישרדות VIP". המחלוקת: כספית. ההצעה של ההפקה, שנעה בין 400 ל־600 אלף שקל, לא סיפקה את שחר.
שחר, אתה רק רץ למיליון?
“אם תהיה עוד עונה, אשמח. כרגע זה לא ברור".
ולהצעה של מיליון שקל לא היית מסרב?
“לא נראה לי".

רון שחר (צילום: רפי דלויה)
רון שחר (צילום: רפי דלויה)

>אחרי הסערה שעוררה היידי מוזס, כשביקרה קלות את שירה איסקוב, מי שנחלצה לעזרתה הייתה דווקא ליהיא לפיד, שכתבה: “אני מכירה את היידי. היא אישה מרתקת שעושה הרבה טוב, למרות שאנחנו עדיין לא מסכימות על הרבה דברים" .
מוזס, יש עתיד להידברות?
“המצב נפיץ מאוד בימים אלה. האלימות משתוללת בבתים. נשים רבות מתוחות ממש. קשה להבין לפעמים איך האלימות מתפתחת. נגעתי בעצב חשוף. לעולם לא אתמוך באלימות משום סוג. כן אעמוד על רגליי ואומר בקול: נשים, נמאס לי מלספור את הקורבנות. קומו וקחו אחריות על החיים שלכן. אני עשיתי זאת בגיל 21 עם עגלת תאומים כששתי התינוקות שלי היו כל רכושי פלוס 14 שקלים. תבקשו עזרה, יקירותיי. אתן לא כלואות בעולם החרדי שבו הייתי, שאין בפלאפון הכשר גישה למרכזי החירום כי ועד הרבנים ניתק אתכם. אתן נשים שיכולות בלחיצת סמארטפון לשנות את חייכן. אתן הרבה יותר חזקות ממה שאתן חושבות. אל תחשבי שאחרי שהוא בעט לך בראש הוא יחזור אחרי כן ויהיה הדוכס מסאסקס. הוא יחזור לסיים את מה שהתחיל".
ולגבי שירה איסקוב?
“אני מברכת אותה שתחלים במהרה. שהצלקות בנשמתה יחלפו. אין לי מילה אחת שמאשימה אותה חלילה. ציטטתי את דבריה מהפרק הראשון. לנשים מסוימות לא היה נוח שהזכרתי את דבריה והחליטו שאני מאשימה אותה. נו, שוין. אין לי יכולת לגרום לנשים שלא רוצות להבין להבין".

היידי מוזס (צילום: ללא)
היידי מוזס (צילום: ללא)

>עוד אחד מיקירי המדור, מהנדס־העל ישראל גודוביץ, חגג ביום שלישי השבוע יום הולדת 87.
נו ישראל, זה הגיל המתאים לרוץ לראשות הממשלה.
“אכן צלחתי את הגיל המטורף הזה בשלום יחסית למצב העולם שבו אנו חיים. שוקל את אירועי הפרישה. יש לך הצעות?".
אתה לא מצטרף למפלגה של חולדאי?
“ממש לא".