דנה רון ויריב נתי לבושים "בול" אותו הדבר (צילום מסך אינסטגרם)
אם אתם גולשים ברשתות החברתיות סביר להניח שלא יכולתם לפספס את הסרטון החדש שהעלתה המגישה וכוכבת הריאליטי דנה רון יחד עם בעלה, הסוכן יריב נתי. בסרטון, שלצדו כתבה כוכבת "האח הגדול" את הטקסט הבא: "יצא לנו הנזל וגרטל גרסת 2021. בלי לתאם, תחת טלפתיה זוגית, התלבשנו בול אותו הדבר" נראים השניים מדברים למצלמה, אך "חדי העין" שמו לב כי הם כלל לא לבושים אותו הדבר.

הגולשים, שלא הצליחו להבין את הוידאו החדש של הצמד, שכן נתי לבש חולצה ירוקה ואילו החולצה של רון הייתה בגון יותר כחלחל, התחילו להסתלבט על השניים ולהעלות סרטונים בהם הם מצלמים את עצמם מחקים את נתי ורון כשהם אומרים "התלבשנו בול אותו דבר" ובעצם לבושים לגמרי שונה. אחת מהחקייניות, שאף זכתה לככב בסטורי של רון לאחר שזו שיתפה אותו, היא חברתה לאי הישרדות ניקול רזניקוב

View this post on Instagram

A post shared by דנה רון (@danaron7)

"אני בשוק שזה הפך לויראלי, זה מבחינתי היה עוד סרטון בצחוקים הקבועים של יריב ושלי" סיפרה בבלעדיות רון ל- TMI. "אפילו לא נכנסתי לראות האם יש בכלל תגובות מרוב שזה היה מבחינתי סתם השטויות הקבועות שלנו בקורונה. אני חושבת שאנשים לא טיפשים וכולם הבינו את הגאג וזה שיעשע. את יריב ואותי זה נורא הצחיק מי שלקח את זה ברצינות. יאללה שחררו ותשתחררו, החיים גם ככה פסארה וכולנו מקווים ומייחלים לחיים נורמליים, בריאים וטובים. נשיקות לכולם".