אתמול (מוצ"ש) הסתיימה העונה השלישית של "נינג'ה ישראל" בניצוחו של יובל שמלא שגרף את המקום הראשון. כעת אחרי שהסתיימה העונה, שדרנית הספורט רותם ישראל שפירשנה את העונה לצד ניב רסקין, ממשיכה ליעד הבא ועושה צעד מפתיע במיוחד. ישראל עוזבת את קשת 12 ועוברת לזכיינית המתחרה רשת 13.  

ישראל מצטרפת לתוכנית הבוקר של רשת ותנחה לצידו של אברי גלעד את "העולם הבוקר". ישראל תתחיל להגיש את התוכנית רק במאי הקרוב. טלי מץ, שמגישה במהלך השנתיים האחרונות לצידו של אברי את העולם הבוקר, תעזוב את התוכנית מסיבות אישיות ותגיש במקומה תוכנית בריאות שתעלה לאוויר בחודשיים הקרובים ב"רשת 13".

View this post on Instagram

A post shared by Rotem Israel (@rotemis)

ישראל בת ה-33 החלה את הקריירה הטלוויזיונית שלה בערוץ הספורט כמגישה, כתבת ופרשנית והיא הנחתה את "מגרש פתוח" לצידו של טל ברמן. בהמשך הגישה ישראל את תכנית הבוקר "בוקר ספורט" לצד דניאל זילברשטיין. במהלך השלוש השנים האחרונות ועד אמש, שימשה ישראל כפרשנית ספורט בתוכנית "נינג'ה ישראל" לצידו של ניב רסקין.  

מרשת 13 נמסר: "אנו שמחים על הצטרפותה של רותם ישראל לתוכנית הבוקר של רשת 13 ובכלל לרשת. "העולם הבוקר" הייתה מאז ומתמיד אחד העוגנים החשובים והמשמעותיים של רשת. טלי מץ שהצטרפה לרשת לפני כשנתיים, תמשיך להיות חלק מרצועת הדיי טיים של רשת ותגיש תוכנית בריאות חדשה שתעלה בקרוב".

אברי גלעד (צילום: צילום מסך)
אברי גלעד (צילום: צילום מסך)

טלי מץ (צילום: אינסטגרם)
טלי מץ (צילום: אינסטגרם)