נראה שהקריירה של מור לרמן בתעשיית הבידור כבר הייתה סלולה לאחר השתתפות בריאליטי "חתונה ממבט ראשון" של קשת 12 ולאחר מכן כניסתה לבית "האח הגדול" של רשת 13. אלא שלרמן, עורכת דין במקצועה, מפתיעה בענק והולכת לכיוון לא צפוי. 

לרמן בת ה-33 כבר מצאה אהבה ללא קשר ל"חתונמי" וכעת היא משנה כיוון מקצועי כשתצטרף לצוות של ממלא מקום ראש עיריית רמת גן, ליעד אילני ותשמש כיועצת מקצועית. 

מור לרמן מתפרקת בבכי בשידור חי וחושפת את הפרידה הקשה - לחצו כאן. 

מור לרמן, ליעד אילני (צילום: יח''צ)
מור לרמן, ליעד אילני (צילום: יח''צ)

כוכבת "האח הגדול", עבדה עד לא מזמן כפרקליטה בפרקליטות המדינה, לאחר שסיימה בהצטיינות שני תארים במשפטים. במקביל היא מגישה תכנית רדיו שבועית ברדיו ירושלים ומטפחת את מותג האופנה שפתחה עם שידורם של "חתונמי". לרמן תצטרף לצוותו של ליעד אילני שמוביל בימים אלו מהפכה בתחום החינוך ברמת גן.

מור לרמן (צילום: גיל חיון)
מור לרמן (צילום: גיל חיון)

מ״מ ראש עיריית רמת-גן, ליעד אילני מסר: "אני שמח על הצטרפותה של מור לצוותי, מור מביאה עמה ניסיון משפטי ותקשורתי רב ואני סמוך ובטוח כי היא תסייע לי בהתמודדות עם האתגרים הגדולים בהם אני עוסק בעיר".

מור לרמן מסרה: "כתושבת רמת-גן אני עוקבת בשנתיים האחרונות אחר ליעד, ומודה כי זה מרגש לראות עשייה כזו. בגילו היחסית צעיר הוא מודל לחיקוי לפוליטיקה חדשה החפה מהצהרות בומבסטיות ריקות, ואני סמוכה ובטוחה שנעשה דברים גדולים יחד".

מור לרמן (צילום: עמרי סילבר)
מור לרמן (צילום: עמרי סילבר)