נועה יונני נכנסה לפני שבועיים לבית "האח הגדול" וכבר הצליחה ליצור זוגיות קצרה עם ג'וזי זירה ודרמה לא קטנה כשהוא החליט לברוח ממנה במסגרת המשימה, כי הוא בכלל חושב על מישהי שנמצאת מחוץ לבית. למי שפספס בטעות, יונני מוכרת לכם מהריאליטי "אהבה חדשה" משם יצאה בזוגיות עם עומר מועלם, שלא החזיקה הרבה זמן בעקבות דרמות מאחורי הקלעים. 

לטענת יונני, היא מצאה קבלה שנפלה לחברתה לריאליטי, נעה כסיף, של החניון שנמצא ליד ביתו של מועלם. יונני חשדה כי בין השניים מתקיים קשר סודי והחליטה לנתק קשר משניהם. בהמשך יונני חזרה לקשר עם מועלם אבל הסתירה אותו מידיעתה של כסיף, אך כעבור זמן קצר השניים נפרדו. 

בזמן שעומר מבלה עם נעה כסיף: נועה יונני נצפתה במיאמי עם גבר חדש - לחצו כאן. 

נועה יונני, עומר מועלם, אהבה חדשה (צילום: צילום מסך רשת 13)
נועה יונני, עומר מועלם, אהבה חדשה (צילום: צילום מסך רשת 13)

ב-TMI החליטו לבדוק מה דעתו של מועלם על הזוגיות החדשה והסבוכה שנרקמת בין יונני לזירה. 

עומר מה דעתך על הזוגיות החדשה של נועה וג'וזי?
"לא צופה באח הגדול ונועה לא מעניינת אותי בכלל".

לא צופה בכלל?
"אני רואה קטעים פה ושם".

ולא צבט לראות אותה עם ג'וזי?
"אני לא יודע מה הרושם שקיבלת ב"אהבה חדשה" אבל אני ונועה לא היינו באמת ביחד. התכנית נגמרה ביום רביעי, יום שני כבר לא היינו ביחד. נועה לא סיפרה את הכל. לא היינו מאוהבים ולא בדקנו כלום. התקשקשנו קצת בוואטספ, הבנתי ממנה שאין כלום וביום שני אמרתי 'זה לא מתאים לי'. אין מה לסחוב את זה. אחרי שבועיים נפגשנו פעם אחת. היא כל הזמן חזרה על המנטרה של הסיפור שלה בראש על כסיף ולא היה לי כוח לזה".

כוכבת "אהבה חדשה" מכעיסה את העדה התימנית: "מנסים לייצר רייטינג על חשבוננו" - לחצו כאן. 

נועה יונני, ג'וזי זירה (צילום: צילום מסך)
נועה יונני, ג'וזי זירה (צילום: צילום מסך)


רגע אבל הייתם ביחד ונועה יונני הסתירה את זה מנעה כסיף.
"כשהתכנית עלתה לשידור אני ונועה חזרנו לקשר, היא בדיוק עברה לתל אביב וחזרנו לדבר. מזה ללעשות אותנו לזוג, יש קרבת דרך ארוכה. זה נפגשנו כמה פעמים והלכנו בטיילת ושתינו שייק לא הופך אותנו לזוג. נועה אכלה סרט על נעה כסיף - שהיא חברה טובה שלי, שתעשה עם זה מה שהיא רוצה. אחרי התכנית זה נגמר מהר מאוד. כשהתכנית עלתה נפגשנו כמה פעמים, היה כיוון טוב ושהבנתי שהיא לא מפסיקה לספר בדיות, החלטתי לחתוך".

אז אתה לא מחשיב אותה לאקסית?
"איזה אקסית? *צוחק* אקסית זו מישהי שהיית איתה במערכת יחסים רצינית, שיש היסטוריה, שיש מה לזכור. מביך אותי לדבר עליה. היינו מדברים, משהו ממש התחלתי. זה נקרא זוגיות? אם כן, סבבה".

עומר מועלם, נעה כסיף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר מועלם, נעה כסיף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לא כואב לך לראות מה ג'וזי עושה לה?
"אין לי מושג, אני לא רואה. אני יודע שכסיף יצאה פעם עם ג'וזי, עכשיו אמרו לי שיונני הייתה איתו. היא אמרה מהרגע הראשון שהיא רוצה לעשות עוד ריאליטי. אם זה מה שהיא רוצה לעשות בחיים, שתעשה. אני לא רואה, אין לי מושג מה הולך שם. זה שלהם. אם זה יוצר עניין בבית שיבושם להם".

לא שמרתם אפילו על קשר ידידותי?
"אני ונועה לא בקשר מאותו פרק שהיה בצינור. היא לא מפסיקה לפמפם את זה. ראיינו אותה לפני שהיא נכנסה לבית "האח הגדול" והראו את הקטע עם כסיף, דיי חאלס. אין אייטמים יותר מעניינים? אין לי שום דבר טוב או רע להגיד עליה. אני לא מכיר אותה".

אז לא תצביע לה.
"אני לא אצביע לאף אחד".

נועה יונני (צילום: מיכה לובטון)
נועה יונני (צילום: מיכה לובטון)