מתברר שקבוצת הפייסבוק “דודו טופז הראשון בבידור" חיה ובועטת מאי־פעם. רק בימים האחרונים הועלו קטעים מהופעותיו של טופז ז"ל תחת השם המלבב “והפעם הגודל לא קובע", כולל סיוע לנזקקים, ברכת יום הולדת לדנה אינטרנשיונל ואפילו קטעים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם מי שמסומנת כאויבת הליכוד העכשווית, לימור לבנת.

דניאל טופז, הרייטינג כן קובע?
“אנחנו מודים, שמחים ונרגשים מההצלחה המטורפת של העמוד, 440,000 חשיפות אורגניות בחודש לא טועות. האהבה והגעגועים עדיין חוזרות בתגובות גם כמעט 12 שנה אחרי. וגם כבוד גוגל יודע ש'מלך הרייטינג' או ‘הראשון בבידור' מניבים תוצאה אחת ברורה. המחשב לא טועה. לטוב ולרע. תודה רבה על האהבה הבלתי פוסקת של כולם. מתגעגעים".

דניאל טופז, דודו טופז (צילום: מוטי לבטון)
דניאל טופז, דודו טופז (צילום: מוטי לבטון)

>לידיעת הזמר שכבש את דובאי עומר אדם, סבתא שלך אביבה שמר, השתדרגה בתוספת למגוריה- פרויקט פיר מעלית וגשר מעבר לביתה ועוד הגדילה לעשות והצטלמה בימים אלה לקמפיין כלקוחה ממליצה לפרויקטים של א.ש. ורטיג הנדסה שהיו אחראים על התוצאה המרשימה

אביבה שמר (צילום: א. ש. ורטיג)
אביבה שמר (צילום: א. ש. ורטיג)

> אושיית העבר הטלוויזיונית, אושרת קוטלר, שפרשה לפני כשנה וחצי מערוץ 13, עורכת סדנת כתיבה ביתית. הסדנה השנייה עומדת להתחיל בקרוב.

אושרת קוטלר (צילום: רמי זרנגר)
אושרת קוטלר (צילום: רמי זרנגר)

> ח״כ משה ארבל, מקום שישי ברשימת ש"ס, קיבל ביום ראשון הודעה מהמרכז הבינתחומי שהתקבל ללימודי דוקטורט במשפטים. הוא כבר משפטן, רב, חבר כנסת ובקרוב ד״ר. הספק יפה לפני גיל 40. 

ארבל, מה תעשה אחרי שתהיה ד״ר? 
“קודם נסיים את הלימודים ואז נראה".

> חמישי שעבר, ערב, משכן הכנסת, הלילה האחרון להגשת הרשימות לכנסת ה־24. יו״ר ועדת הבחירות, שופט העליון עוזי פוגלמן, תפס רעב. אז אחרי כמה דקות ארגנו לכל החברים הפסקה בחדר צדדי וכולם התנפלו על ערימת צ׳ולנט וקיגל שהגיעו היישר במשלוח לפי התקנות.

השופט עוזי פוגלמן (צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת)
השופט עוזי פוגלמן (צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת)