שלום לעדי גילינסקי, אמא של השרה עומר ינקלביץ'. זהו, הילדה סיימה עם הפוליטיקה?
“היא עדיין לא פרשה, רק הודיעה שהיא לא מתמודדת לכנסת הבאה. בינתיים היא שרת התפוצות, ותשמעי, אני מאמינה שגנץ עוד יהיה ראש ממשלה חלופי. עוד לא נגמר הסיפור".

נו, באמת. 
"את יכולה לכתוב עוד משהו, שהיא יכלה להיכתב בהיסטוריה של עם ישראל אם היא הייתה מכבדת את דעתה של אמא שלה בבחירות הראשונות ומצטרפת לנתניהו. כל מה שרציתי זה למנוע את כל הטרטרת הזו לעם ישראל. גם פניתי למשפחת הרב קנייבסקי וביקשתי שינסו להשפיע עליה, אבל למה שהיא תשמע לנו?".

בני גנץ בכפר המכבייה (צילום: אלעד מלכה)
בני גנץ בכפר המכבייה (צילום: אלעד מלכה)


הבנתי שאת דווקא משבחת את התקשורת.
“נכון. אני רוצה לתת שאפו גדול לתקשורת, היו להם המון חומרים, יכלו לעשות מטעמים, אבל התנהגו באחריות, לא עשו שימוש במידע שיש להם. אבל את גם יכולה לציין שאני מתפלאת, למה היא לא תובעת את התקשורת, שכל כך העלילה עליה ופגעה בה. למה היא לא תובעת? למה היא שותקת? הרבה סימני שאלה".

ואיך את מרגישה כלפיה?
“אני מאוד פגועה. כמה פעמים היא ניסתה לרמוז שאני לא לגמרי בקו השפיות. אני לא מוחלת לה ומתכוונת לתבוע אותה בבית דין של מעלה. שלא תחשבי שהיא לא מאשימה אותי בזה שהיא נאלצה לעזוב, כי אני, לטענתה, הדלפתי לעיתונאים עליה. זה מה שהיא טוענת. אני רגילה שהיא מאשימה אותי. אני לא מתייחסת לזה. אני באמת שבורה ועצובה בכלל, כל החיים, בגלל הכל. אבל זה עוד סיפור".

עומר ינקלביץ' סירבה להגיב.

עומר ינקלביץ' (צילום: נועם ריבקין פאנטון פלאש 90)
עומר ינקלביץ' (צילום: נועם ריבקין פאנטון פלאש 90)