נטלי דדון חשפה אתמול (שלישי) ברשתות החברתיות תמונה שלה כנערה מתבגרת ושיתפה את עוקביה על ילדות קשה של חוסר בטחון עצמי, אי אהבה עצמית והפרעות אכילה מהם סבלה. כן כן, הייתם מאמינים? אותה נערה מתבגרת עם בעיות ביטחון קשות, גדלה לה לדוגמנית מצליחה בישראל.

המסר בפוסט הוא אל תאהבו רק את הפנים שלכם, חשוב מאד גם שתאהבו את המראה החיצוני שלכן ותשקיעו בו. דדון כתבה בין היתר: "אז בואו אני אספר לך מה זה לגדול כילדה חסרת בטחון שמביטה הצידה כשהיא עוברת מול המראה. בשיא ההתבגרות סבלתי מאקנה, שנאתי את האף שלי, את השיניים. הסתובבתי עם תחושה שאני לא יפה, ספגתי עלבונות מהסביבה אבל בעיקר עלבון שלי מול עצמי. ככל שגבהתי יותר ככה הלכתי כפופה יותר. חיה ברצון תמידי להעלם. בולימיה על הדרך. מיום ליום איבדתי את הביטחון שלי יותר ויותר. ככה העברתי את כל גיל ההתבגרות".

"את מעודדת אנורקסיה": נטלי דדון מותקפת ומחזירה אש - לחצו כאן. 

View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

"פאסט פורוורד להיום - לאישה שאני. אחרי כל מה שעברתי, היום לא תמצאו אותי ממליצה לכן לאהוב את עצמכן מבפנים נטו, כי אין מישהי שיודעת ומבינה יותר טוב ממני איך זה מרגיש לא להיות מחוברת לחיצוניות שלך. במקום להיכנס למקום של חוסר ביטחון והלקאה עצמית יומיומית, אני בעד להיעזר בפתרונות ה״קלים״ שעומדים בפנינו - כדי להרגיש טוב עם עצמנו ועם הגוף שלנו! כי למה לא בעצם? גם אם תאהבו את עצמכן עד אין סוף מבפנים, זה לא יהיה שווה בלי שתאהבו את עצמכן גם מבחוץ".

"אני לא מדברת על שלמות. לא נהייתי ״יפה״ כי מישהו אמר לי את זה, אלא ביום שהחלטתי גם ביום רע שלי שהיופי נמצא בכל כולי, גם דרך המראה! אתן יכולות להביא את השינוי בדברים קטנים - החל מלהתאמן, לאכול בריא, לשים מייקאפ, להתאפר, ואתן יכולות גם לעשות את הטיפול שתמיד רציתן כמו ניתוח האף שמעולם לא הסתרתי, השינוי בשפתיים, הגשר או החיטוב שהשגתי עם המכשירים שלי ובאימונים". עוד הוסיפה וכתבה: "אני ממליצה לשנות את מה שאפשר כדי להרגיש טוב עם עצמך ולהשלים עם מה שלא".

נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שעות ספורות אחרי שהעבירה לעוקביה את מסריה, חגגה דדון מסיבה פרטית בביתה בניגוד להנחיות. נראה כי לסלבס במדינה לגמרי נשבר מהסגר השלישי, ועוד ועוד ידוענים מפרים הנחיות, אבל הנורא מכל מעלים ומשתפים את הזלזול שלהם בחוקים, ברשתות החברתיות.

אחרי אייל גולן ודניאל גרינברג, משה פרץ, ליאור נרקיס, אליעד נחום ואחרים, גם דדון מפרה שוב את ההנחיות. הדוגמנית חגגה אמש אירוע מושקע לבנות בלבד בביתה לרגל חגיגות יום הולדתה של חברתה הטובה נטלי לוי אהרון שציינה עשור חדש לחייה, יום הולדת 30.

שמות פס: נטלי דדון ונסרין קדרי עוברות על החוק - לחצו כאן. 

נטלי דדון, נטלי לוי אהרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון, נטלי לוי אהרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דדון הרימה הפקה מושקעת שכללה עיצוב מיוחד ושף פרטי בארוחת בשר גורמה. בעוד ההנחיות על פי הסגר מאפשרות חמישה אנשים בחלל סגור, באירוע של דדון נכחו יותר מעשרה אנשים בחלל סגור.  

נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)