הסלבס ממשיכים להפר את הנחיות ממשלה ומשרד הבריאות ולשים קצוץ על הגבלות הקורונה. ימים ספורים אחרי שהמנטור ומנהלה לשעבר אייל גולן אירח מסיבת וולנטיין עם עשרות משתתפים בביתו, הגיע תורה של נסרין קדרי לחגוג ולעבור על החוק. היא אמנם ניסתה להסתיר את זה מהציבור אבל TMI כאן כדי לדווח לכם את האמת. 

קדרי ערכה לעצמה מסיבה לרגל הדרך העצמאית חדשה שלה, כשהיא מנהלת את עצמה, בלי ניהול וסוכן והודיעה לחבריה הטובים ולצוות הנגנים שלה להיות מוכנים בערב לאירוע שייערך בביתה, אלא ששעתיים לפני תחילת המאורע שלחה הודעה לכולם שהאירוע הועבר לחדרה, בכדי למנוע הגעה של צלמי פפארצי למקום.

"איבדה לגמרי שליטה": כל האמת על העזיבה של נסרין את אייל גולן- לחצו כאן

קדרי, שידעה שהיא עושה דבר לא חוקי, ביקשה מאורחיה לא לתעד לרשתות את האירוע - כדי שלא יראו את מסיבת הפרה ההנחיות שעשתה. לאירוע המושקע הוזמנו למעלה מ-20 אורחים שהתקהלו יחדיו במקום סגור, כשעל פי הנחיות משרד הבריאות מותרת התקהלות של עד חמישה אנשים. בלט במיוחד במקום האקס אושר בן דוד שישב בצד כל האירוע.

כזכור אחרי מערכת יחסים שראתה המון עליות ומורדות במהלכה הוזמנה לא פעם ניידת משטרה, קדרי ובן זוגה בן דוד נפרדו לפני כשלושה חודשים ומקרוביה אף טענו כי הייתה על השולחן אופציה לכך שהוא זה שינהל אותה במקום "ליאם הפקות", הצעה שכאמור לא הבשילה. 

מקדרי הפקות מסרו בתגובה: "אתמול נערך ערב גיבוש לצוות הנגנים והמשרד המחוסנים, באירוע נכחו עשרה אנשים בלבד וכן גם קלידן וזמר בשביל השמח, ביום ראשון הקרוב יפתחו אירועי התרבות, נתראה בהופעות!"

נסרין קדרי הזמינה משטרה לבן זוגה אושר בן דוד- לחצו כאן

מרימה. נסרין קדרי (צילום: אקליפס מדיה)
מרימה. נסרין קדרי (צילום: אקליפס מדיה)