ימית אברמוב, יוצאת "האח הגדול", ראש לשכתה לשעבר של השרה אורלי לוי אבוקסיס, ומי שיצאה במאבק לחוק הפיקוח והמצלמות בגני ילדים לאחר חוויה אישית מטלטלת עברה לא מעט רגעים קשים בחייה אבל לזה ממש לא ציפתה. זמן קצר לאחר שחרור הסגר, ויצאתם של בני ישראל מבתיהם, גם אברמוב יצאה לטייל עם ילדיה וחוותה לראשונה ביקורת קשה מהצופים בבית על התנהלותה בריאליטי.

אברמוב כזכור גרפה במהלך שהותה ב"אח הגדול" ביקורות על שהעזה לחבק או לגעת בגברים אחרים בבית כשהיא נשואה ומקורבת לדת,  ובמקום לבלות בנעימים עם ילדיה בשבת השמשית האחרונה זכתה אברמוב למפגש אקראי עם שתי נשים זרות שהחליטו להתערב ביחסים שלה עם בעלה ואיחלו לה גירושים - דבר שהותיר אותה פגועה ודומעת. 

ימית אברמוב חושפת: זה מה שבעלי חשב על הקשר עם יהודה יצחקוב - לחצו כאן

"איפה עובר הגבול בין לגיטימי לחוסר טאקט?" כתבה אברמוב "יצאנו לטייל, ניגשו אליי שתי נשים. 'אויי זאת את, ימית מהאח הגדול. תקשיבי אנחנו מתביישות בך, פשוט גועל נפש. אישה נשואה עלאק דתייה, בדוק בעלך מתגרש ממך, איזה דוגמא מזעזעת את לילדים שלך. כל היום חיבקת, נישקת יאללה...שקרנית'" סיפרה.

"אני נעמדתי דום, הייתי ליד הילדים. עניתי להן, שיהיה לכן שבת שלום. הייתי עם דמעות בעיניים, ולא בגללן. הן לא מעניינות אותי. זה שהן חיות בעולם חשוך שלאישה נשואה אסור להביע אהבה וחיבה זאת בעיה שלהן, לא שלי. גם לא ידעתי שבאתי לייצג את העולם הדתי. חבל שאף אחד לא עידכן אותי. גם אם הייתי שם מכוסה מכף רגל עד ראש, מה שמכן לשפוט אותי ואת הדרך שלי??? אתן הנציגות של בורא עולם והוא לא סיפר לאף אחד??? אני את הדין וחשבון שלי אתן לאבא שבשמיים ולא לאף אחד אחר" הוסיפה והמשיכה.

"זאת אני, לא אהבתם- שלכם. אני לא אהיה אחרת כי זה מתאים למשבצת שלכם. שמתם עליי מלא סטיגמות ולפי זה אני צריכה לחיות?? אז תרשו לי, זה לא מעניין אותי הרוע שיוצא. אז הייתי עם דמעות כי הילדים שלי באו אליי ואמרו,אמא אנחנו אוהבים אותך שזה מה שחשוב. אז כן, זה מה שחשוב,הילדים שלי. מעבר לזה, כלום לא מעניין אותי. גיבורי מקלדת או גיבורי ביקורת בבקשה תהנו מכל אות ואות. בי אתם לא יכולים לגעת. ואם כבר בדת עסקינן, דרך ארץ קדמה לתורה, תאמצו לכם את זה. לא יזיק לכם".