רגע אחרי פתיחת המשק ובמקום לעשות סבב שופינג בקניונים שנפתחו מחדש, מצאה את עצמה נטלי דדון אתמול בדיון בבית משפט מאובזרת בעורך דינה שי אליאס שמייצג שמות גדולים בתעשייה כמו את אייל גולן ואופירה אסייג. אז תהיתם מה הביא להגעתה של הדוגמנית להתייצב מול שופט? ובכן, אפליקציית להורדת מוזיקה החליטה לתבוע על זכויות יוצרים את דדון שרק רצתה לפרגן לאומן ישראלי נודע. 

הדוגמנית המצליחה שהורידה באפליקציה מיוחדת להורדת שירים בתשלום את אחד מלהיטיו של ברי סחרוף  במטרה לפרגן לו ברשתות החברתיות בתקופת הקורונה כשעולם התרבות נסגר, מצאה את עצמה בעיצומה של תביעה חסרת בסיס לכאורה. האפליקציה המוזיקלית נענע תבעה את דדון במאה אלף שקלים עבור זכויות היוצרים שלטענתם לא שולמו לאומן, על ידי חברת אפל שהייתה אמורה להעביר את התשלום.

עושה את זה לבד: אחרי הפרידה, נטלי דדון החלה בטיפולי פוריות - לחצו כאן

נטלי דדון בבית משפט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון בבית משפט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מטעמה של דדון נעשתה פנייה לברי סחרוף שהופתע לשמוע על התביעה המדוברת, סחרוף שמקרוב לדדון, הבטיח שיגיש לדוגמנית בכתב אישור שימוש לשיר שלו. אתמול בדיון בבית המשפט הציג עורך דינה של דדון שי אליאסי אסמכתאות על התשלום שביצעה הדוגמנית ובהמשך גם יציג את שחרור זכויות יוצרים לשימוש השיר מטעמו של סחרוף.  התביעה על פי מקורות צפויה להיסגר בלא כלום. 

שי אליאס עורך דינה של דדון מסר: "עם כל הצער שבדבר כשאין תרבות, נטלי ביקשה לסייע ולקדם בכוחותיה שלה את התחום ולעזור לאומנים ישראלים, אשר פנו אליה לא אחת בבקשה כזאת, ולבסוף היא מוצאת את עצמה נתבעת על לא בכפה לאחר שמימנה זאת מכיסה ולא הרוויחה אפילו לא שקל אחד". 

נטלי דדון, שי אליאס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון, שי אליאס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ברי סחרוף (צילום: דניאל יוסופוב)
ברי סחרוף (צילום: דניאל יוסופוב)