נועה יונני, כוכבת "אהבה חדשה" ו"האח הגדול" הודחה בשבת האחרונה מהבית הסגור וכבר הספיקה לפתוח חזית עם רמי ורד כשחשפה כי ניסה להקטין ולהוריד אותה כל הזמן. כעת משתפת יונני את עוקביה בקשר הרומנטי שנרקם בינה לג'וזי זירה בריאליטי ומסבירה "החיבוקים החבריים הפכו לרומנטיים" ומבהירה לכל מי שתהה, "אנחנו לא זוג ולא נהיה זוג".

נועה יונני, ג'וזי זירה (צילום: צילום מסך רשת 13)
נועה יונני, ג'וזי זירה (צילום: צילום מסך רשת 13)

 נגיעה אחת רכה: נועה יונני נגעה לג'וזי במקום האינטימי - לחצו כאן

נועה יונני נגד רמי ורד: "כל הזמן ניסה להקטין ולהוריד אותי" - לחצו כאן

יונני שיתפה את עוקביה על ההיכרות עם זירה מחוץ לריאלטי וכתבה: "אני וג'וזי מכירים כבר כמה שנים אחורה, ג'וזי מסוג האנשים שנכנסים לחדר וכולם מחייכים ושמחים לראותו כי כזה הוא, ילד של שמחה ואושר. לכן שנכנסתי היה לי כ"כ קשה לראות אותו הולך עם הראש למטה. בימים הראשונים שלי בבית הזכרתי לו מי הוא לעצמו ומי הוא לחברים שלו בחוץ וכ"כ שמחתי שזה עשה לו טוב". אז הוסיפה והסבירה על הקשר הרומנטי שנרקם בינהם.

"מהר מאד השיחות שלנו והחיבוקים החברים הפכו רומנטיים והגבולות הטשטשו. היינו צריכים את זה אחד מהשנייה וגם כשזה הסתבך היינו שם אחד בשביל השני כי לא שכחנו את החברות שלנו. אנחנו לא זוג ולא ניהיה, נישאר חברים טובים כמו תמיד, בזה אנחנו הכי טובים. שמעתי הרבה היא נדבקה לזירה זה אסטרטגיה, כפי ששמתם לב כל מי שקרוב לג'וזי או ליהודה הודח, אז איזה אסטרטגיה יש שם? ההפך זה להתאבד".

נועה יונני, ג'וזי זירה (צילום: צילום מסך)
נועה יונני, ג'וזי זירה (צילום: צילום מסך)