הכוכב ההוליוודי אל פצ'ינו בן ה-80 והשחקנית הישראלית מיטל דוהן בת ה-44 הפתיעו את הישראלים כשחשפו את הרומן המתהווה בינהם לפני כשלוש שנים. במשך שנתיים הם היו בזוגיות פוטוגנית אך לפני שנה נפרדו בקול תרועה, הכוכבת המקומית אף התראיינה וכינתה את פאצ'ינו "קשיש קמצן". אבל נראה שהזמן בנפרד הספיק להם, ואתמול הם נצפו בדייט של צהרי היום במסעדה ידועה בברלי הילס.

השניים סעדו באחת המסעדות הכי נחשבות בעיר שנקראת "אל פאסטיו" כשצלמי פפארצי נהרו למקום ותיעדו את השניים, כשהתמונות פורסמו בין היתר בדיילי מייל הפופולרי, כמו גם סועדים ישראלים שהיו במקום שקלטו את השחקן האגדי ולא וויתרו על תיעוד לרשתות החברתיות. למרות שבחרו לשבת באחת המסעדות הפופולריות, ובאחד התאים שבחוץ לעיני כל העוברים והשבים, בחרו השניים לצאת מהמקום כל אחד מהם בנפרד בכדי לא להילכד יחדיו בעדשות המצלמה.

אחרי הפרידה: מיטל דוהן במסר נוקב לאל פצ'ינו - לחצו כאן

אל פאצ'ינו, מיטל דוהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם,ענת אלון)
אל פאצ'ינו, מיטל דוהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם,ענת אלון)

לא ברור עדיין האם המפגש המפתיע מסמל קאמבק מרגש או מפגש לסגירת מעגל, ימים יגידו. פאצ'ינו ודוהן כזכור נפרדו בזעם בפברואר לפני שנה אחרי זוגיות ששרדה הרבה יותר ממה שחשבנו, כשהשחקנית הישראלית שערקה לפני שנים לחיים באל איי, סיפרה: "קשה להיות עם בן אדם כל כך מבוגר, עם כל זה שמדובר באל פאצ'ינו. פער הגילים הוא קשה. ניסיתי להתכחש לזה, אבל עכשיו הוא כבר נעשה בנאדם קשיש, למען האמת. אז עם כל האהבה שלי, זה לא החזיק מעמד", חשפה ב"לאישה".

בימים נוצצים. מיטל דוהן, אל פצ'ינו (צילום:  JC Olivera/Getty images)
בימים נוצצים. מיטל דוהן, אל פצ'ינו (צילום: JC Olivera/Getty images)