קרב מעצבים במשקל כבד. מעצב השמלה של זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, מאור צבר, יוצא נגד הסטייליסט איתי בצלאלי, וכמו בכל קרב אמיתי הוא פותח במחמאה. “איתי בצלאלי הוא ללא ספק סטייליסט מוכשר ואני מפרגן לו ומברך אותו על פועלו", אבל: “לפני מספר ימים הוא פנה אליי כדי שאשאיל לו את השמלה שעיצבתי לנטע לאירוויזיון לצורך כתבה שמכינים בחדשות על הלוקים של נטע והדגיש את החשיבות של הלוק שעיצבתי לה".

"בנוסף הוא גם ציין מספר פעמים שאני אקבל את הקרדיט על העיצוב, מה שנראה לי דבר מובן מאליו. הופתעתי לגלות שהכתבה המדוברת היא בכלל על בצלאלי עצמו. עצוב לי מאוד שאדם צריך לשקר לי ולסובב את המציאות כדי להשיג את מבוקשו. ועצוב שאנשים רוכבים על גבם של אחרים ומוכנים לרמוס אנשים כדי לקדם את עצמם. וחבל שאיתי לא ראה לנכון לציין זאת או לתקן את הקריינות שהכריזה בגאון כי זוהי יצירתו".

מאור צבר, איתי בצלאלי, נטע ברזילי (צילום: פרטי)
מאור צבר, איתי בצלאלי, נטע ברזילי (צילום: פרטי)


בצלאלי, לא נותנים קרדיט לקולגה? בייחוד כשהוא עיצב את השמלה לנטע?
“שתהיה לו בריאות ואהבה והוא מעצב מוכשר. זו כתבה שעורכים אותה, ובכתבה רואים שאני מראה לנטע את הדגם. בסופו של דבר אני לא יכול לשלוט בזה שלא הכניסו את השם שלו".

תמשיך לעבוד איתו?
“הוא מאוד מוכשר, ואם אני צריך כובע, הוא הבן אדם הראשון שאני אפנה אליו".

נטע ברזילי (צילום: Andres Putting)
נטע ברזילי (צילום: Andres Putting)

> עד שיולי אדלשטיין יארגן כמובטח מופע ענק של שלמה ארצי לבעלי התו הירוק, מסתפקים ילדיו, שירי, בן ויונתן, בהצעה למופע אינטימי עם הקהל. הם מגדירים אותו כ"הצצה לחייהם. שיחה משפחתית עם פסנתר וגיטרה, על יצירה בבית, על הקשר בין מילים ומוזיקה, על ספרים, שירים ומה שביניהם. מופע מלא הומור ומשפחתיות".

> כחלק מתוכנית תרומה לקהילה של דיסני העולמית, העניקה ענקית האנימציה 5,000 כיסויי פנים רב־פעמיים עם הדמויות האהובות, לילדים המאושפזים בבית החולים דנה דואק בתל אביב. את פניה של משי קלינשטיין, מדבבת סרטי דיסני, שהגיעה לחלק את המסיכות בתחפושת שלגיה, קיבל מנהל בית החולים דנה, פרופ' דרור מנדל, שהתרגש יחד עם הילדים מהמחווה ומביצוע אקפלה של משי לשיר הנושא מתוך הסרט "שלגיה", שאותו היא דיבבה.

משי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)
משי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)