חצי עשור חלף מאז הפכה מגישת הטלוויזיה שמופיעה לנו מדי ערב על המסך, רותם סלע, לאמא לשלושה, לאחר שילדה בן זכר, אח לשתי בנותיה יחד עם בעלה אריאל רוטר. היינו שם בכדי לתעד את הריונה של סלע ואת רגעי היציאה מבית החולים, אבל בחמש השנים האחרונות שמרה סלע את ילדיה הרחק מאור הזרקורים ולא שיתפה יותר מדי תמונות שלהם ברשתות החברתיות.

סלע שלא נוהגת לחלוק עם העולם את חייה הפרטיים ברשתות החברתיות, החליטה לחשוף את חוויות הלידה הקשות שעברה, מסתבר בכל שלושת הלידות, ללא יוצא מן הכלל.

שיחות פרטיות בקבוצת הוואטסאפ של "הכוכב הבא" נחשפות: "אנחנו הולכים לשחוט אתכם" - לחצו כאן. 

רותם סלע ואריאל רוטר (צילום: שוקה כהן)
רותם סלע ואריאל רוטר (צילום: שוקה כהן)

בפוסט שהעלתה באינסטגרם חשפה תמונה שלה אוחזת בידיה את אחד מילדיה כשהיה פעוט ולצד התמונה כתבה: "לצערי הרב, היו לי לידות נוראיות. כשאן נולדה היא לא הצליחה לנשום, האחות תפסה אותה ויצאה מהחדר בריצה, צועקת שהיא צריכה עזרה. אריאל ואני נשארנו לבד בחדר וחשבנו על הדברים הכי נוראיים שיש, עד שהגיעה רופאה כמה דקות אחר כך ואמרה לנו שהיא תהיה בסדר".

לא תאמינו איך רותם סלע נראתה בגיל שבע - לחצו כאן. 

View this post on Instagram

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1)

סלע המשיכה וכתבה על האירוע המפחיד: "לא ראיתי אותה באותו היום בכלל, רק בלילה. בשתי הלידות הבאות, הם למזלי החליטו לעשות טובה ולנשום אבל השיליה לא יצאה בשלמותה והייתי צריכה לעבור חודש אחרי הלידה ניתוח בהרדמה מלאה, להוציא אותה. פעמיים. היה כיף ללדת".  

רותם סלע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם סלע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)