ימית אברמוב בקיבוץ דורות (צילום מסך אינסטגרם)

חודש ימים חלפו מאז הודחה הדיירת ימית אברמוב מבית "האח הגדול", ומאז היא לא נחה לרגע וממשיכה לקדם את האג'נדה והמאבק שלה בהגנה על ילדים. 48 שעות האחרונות חייה של אברמוב היו גדושות בפעילות בלתי נגמרת מטעם מטה המאבק להתעללות בגיל הרך ובערב שני האחרון התייצבה יוצאת הריאליטי יחד עם פעילים במטה מתחת לביתם של נפתלי בנט ואביגדור ליברמן. שני חברי הכנסת וראשי המפלגות לא התעלמו מקריאותיהם של הפעילים וירדו לשמוע את משנתם ואמש היא הגיעה יחד עם חמישה הורים הפעילים במטה המאבק, עד לקיבוץ דורות שנמצא במערב הנגב הצפוני, בכדי להתעמת עם האב שהתעלל לכאורה בבנו התינוק בן החודש ותיעד את זה לסרטוני טיקטוק קשים מאד לצפייה.

ימית אברמוב חושפת: זה מה שבעלי חשב על הקשר עם יהודה יצחקוב - לחצו כאן

ימית אברמוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ימית אברמוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ניידת משטרה זומנה למקום על ידי תושבי הקיבוץ ובמקום לטפל באב, דרשה לפנות את אברמוב והפעילים שעימה בכדי שלא יפרו את מנוחת השכנים. כשאברמוב סירבה להתפנות עד שלא תפגוש את האבא איימו השוטרים במעצרה. כוכבת האח הגדול העלתה סרטון לרשתות החברתיות ואמרה: "משטרת ישראל הגיעה אלינו במקום להגיע לאבא כמו שאתם רואים,  הרי המדינה צריכה להיזהר ממני" אמרה בציניות. את שעות הלילה המאוחרות סיימה אברמוב בכותל בירושלים, ונשאה תפילה לילדיה ולילדים של כולנו. 

ימית אברמוב מסרה "אתמול הגענו אני ומטה המאבק לקיבוץ דורות. לאבא שהתנהג בצורה חולנית לבן שלו והעלה את הסרטונים לטיק טוק, כאילו שמדובר בחפץ חסר ערך. רצינו לבדוק לשלומו של הילד ולהסביר לאבא את חומרת מעשיו. לצערי משטרת ישראל מנעה מאיתנו לעשות זאת, באה לשמור על 'השקט' בקיבוץ, כאילו אנחנו שאנחנו העבריינים במקרה העצוב הזה. חבל שלא שומרים ככה גם על ילדינו".

ימית אברמוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ימית אברמוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)