תקופה מורכבת עוברת על אייל גולן שסיים לאחרונה לשבת שבעה על אביו, דני (דניאל) ביטון שהלך לעולמו לאחר מאבק בנגיף הקורונה. הזמר כידוע ישב שבעה בביתו המשותף עם דניאל גרינברג שברחובות וזכה לניחום אבלים מכל הקולגות וגם הצ'יבלות מהעבר ביניהם אופירה אסייג, בני פרץ, איתי לוי, ונסרין קדרי. כעת, על פי ההלכה היהודית, אסור לגולן להתגלח ולהסתפר חודש ימים במהלך חודש האבל דבר שהייתם מצפים שאכן יעשה מאחר וגולן כידוע שומר מצוות ומסורת.

אוהב זקן מוקפד. אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אוהב זקן מוקפד. אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"לא שוכחת מאיפה באתי": אופירה אסייג ואייל גולן השאירו את המשקעים מאחור? - לחצו כאן

אך אם תיתקלו במקרה בזמר המצליח ותראו שהוא מגולח למשעי, אל תחשבו שגולן לא מכבד את הדת, אלא הוא קיבל היתר מיוחד מהרב. בזמן שעולם התרבות מתעורר לחיים, והעבודה הרבה של גולן בפתח, הזמר המסלסל ביקש באופן חריג מהרב שלו להוריד את הזקן שגידל כחלק ממנהגי אבלות לאחר מות אביו, והסיבה להיתר היא עבור צילומי קליפ לשיר חדש שיוציא בתקופה הקרובה כחלק מתוכנית העבודה שלו שנקבעה מראש.

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)

לאחר השבעה, הגיב לראשונה גולן בחשבון האינסטגרם שלו על לכתו של אביו בטרם עת ושיתף את העוקבים בתחושותיו כשכתב: "זה תפס אותי לא מוכן, לא דמיינתי את הרגע הזה מגיע וכשזה קרה - זה הציף בי הכל, לטוב ולרע. הבנתי שאסכים להתאבל רק אם זה יגיע לי באמת מבפנים, לא כי אני חייב ולא כי זו מסורת, כי אני מרגיש שאני רוצה. שאלתי את עצמי הרבה שאלות השבוע, השיחות העמוקות לאורך השבעה הציפו בי קשת שלמה של רגשות ופתחו הרבה פצעים ששמתי עליהם פלסטר והדחקתי לאורך השנים. בכנות, כואב לי מאוד, תחושת הפספוס וההחמצה שורפת לי בנשמה... עבורו יותר מאשר עבורי"