חוץ מלעשות סרטוני טיקטוק מוצלחים במיוחד עם בן זוגה, אייל אלגבי, הרקדנית וכוכבת הריאליטי אנה ארונוב משדרת עסקים כרגיל ובחודש שביעי להריונה ממשיכה לדגמן עם תוספת של בן ברחמה. בשבוע שעבר ארונוב הצטלמה לקמפיין הקיץ של המעצבת אבישג ארבל בקיבוץ שדות ים והיום (ראשון) עם חשיפת התמונות, חשפה ארונוב שקיבלה בשורה פחות נעימה מהרופא שמלווה את הריונה.

ארונוב חשפה כי היא סובלת מסכרת הריון ושחלק מהבדיקות שערכה לאחרונה יצאו פחות מוצלחות מהמתוכנן ובעקבות כך היא שומרת על תפריט מסודר שכולל תזונה בריאה. הרקדנית כתבה כך: "מאוד מרגש להצטלם לקמפיין בגדי הריון בתחילתו של חודש שביעי. ולא הכל מושלם כמו שנראה בתמונות אבל אני מקבלת הכל באהבה גדולה ובסבלנות. אחרי בדיקת העמסת סוכר גילו לי סכרת הריון או לפחות חלק מהתוצאות לא היו תקינות".

אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)
אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)

"כבר קרוב לחודש אני אוכלת מאוד מאוד מסודר, ארוחות לפי שעות, הורדתי סוכרים לגמרי, את כל הפחמימות הריקות ורוב הפחמימות בכללי. הרבה מאוד ירקות, יותר חלבון, נשנושים בריאים, סוכר מהפירות. בודקת רמת סוכר בדם לפני ואחרי ארוחות. אבל כל הקרובים שלי יודעים שגם בזה מצאתי דברים טובים. אני שמחה שאני אוכלת מאוד בריא, זה ממש לנקות את הגוף מרעלים ואני בטוחה שהבייבי שלי נהנה מזה יחד איתי. עברו לי הצרבות כמעט לגמרי (וזה היה אחד הדברים הקשים), אני דואגת לשתות הרבה, להכניס לגוף רק דברים טובים, טריים ובריאים. ממש חלום של כל מי שמנסה לשמור על אורך חיים בריא", הוסיפה ארונוב. 

אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)
אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)

ההריונית האופטימית סיימה את דבריה וכתבה: "אני יודעת שגם זה זמני וגם זה יעבור. אני מקבלת את הכל באהבה גדולה ולא סובלת לו אפילו לרגע אחד. מה גם שמותר לי בן אנד ג׳ריס מידי פעם אז מה עוד בן אדם צריך לאושר. תהיו בריאים ואופטימיים, הכל מתחיל מתפיסה ופרספקטיבה". שאפו!

אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)
אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)